Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Till det snapades det på ett 60%-igt Taiwanesiskt risbrännvin.
Startade med att göra 3 sorters senap.
Fick en bild på den obligatoriska råbiffen. Nu med misomajo.
Missade sedan några bilder på rätter, bla vaniljglass med svart sesampasta. Riktigt gott.
Missade också bild Irish coffee på Sang Som.
Men fick med en bild på delar av osten.
Nu missade jag bilderna helt, men det blev i vanlig ordning grill.
Revbenspjäll stod på menyn, men jag gjorde en focaccia igår och kastade den på grillen.
Blev en krispig yta och faktiskt riktigt bra.
Klämde i mig två stycken "wraps" med spetskål, gurka, tomat och 1,5 skopa av sås, nu efter åt så känns det som att man har tömt eller ätit hela "smörgåsbordet" på Finlandsfärjan.
Åt upp resterna av vad som tillräddes i lördags och efter "mognads tid" i kylskåpet, jäklar anåda, det brann i truten på en.
Även i kylskåpet så släpper "Chiliflakesen" ifrån sig sin ilska.
Helgdag idag i Thailand (Makha Bucha - fullmåne) och svärmors födelsedag så det blev gemensam middag efter tempelbesöket på Seafood-restaurang inne i grannbyn Ban Phe
Den har blivit in smetad med Johnnys sötstarka senap och har fått en "Dallas rub BBQ" från "Smaklökarna" som kryddning och under bogen ligger det gul & rödlök inklusive en hel krossad vitlök.
Så nu, blir det low and slow för sju(7) timmar på 120°C.
Vätskan som kommer att komma ur köttbiten blir en sås som kommer att köras i Köksblandarn tillsammans med löken & grädde.
Kan inte sluta på ett bättre sätt för denna stackars köttbit...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.