Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag säger bara Skånsk Äggakaga med fläsk och lingon. Så jäkla gott, det får bli en tur till något gästis under Lillemans påsklov tror jag. Dom bästa äggakagorna serveras på Gästis, åt sådan i Dalby efter Fars begravning.
Idag blev det något jag aldrig ätit förr,,,,,surkåldolme. Men den var god och lite syrlig i smaken.
Chilimarinerad kycklingfile med pepparsås å lite tillbehör.
Frugan meckade till en mängd rårakor. Har nog tillräckligt för en vecka. Tog en ikväll, den syns knappt under tillbehören av bacon, ägg, picklad rödlök och ett par duttar ketchup.
Mätt blev jag i alla fall.
Den hemmagjorda senapen är det bra tryck i, känns upp i näsan. Kan rekommendera Borgeby Kryddgård, köper en hel del kryddor därifrån. Här var det 1 kg gula och 1 kg bruna senapsfrön, lite kebabkrydda, svart vitlök och något mer.
Ett omdömeslöst försök att mätta magen(Vilken inte sitter på rätt plats längre!.)
Hittade tidigare i frysen 2 st. hamburgare (Inte någon från Hamburg?!).
Men i alla fall, så hamnade de i stekpannan och fick sig en "omgång" först, med lite Aromat & svartpeppar på alla fyra sidor.
Till dessa två så "höggs" det också upp en vårlök som åkte i pannan för svettandes skull.
Som slutkläm innan inmundigas, lite mild kebabsås och vitlökssås.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.