Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Frugan fixade till favoriträtten "Jam" så här efter hemkomsten. Det satt bra efter den torftiga flygmaten som British Airways bjöd på. Men märk väl - dom bjöd. Det gör ju inte vårat SAS.
Det är en sådan glasnudelsallad som frugan kallar "Jam"! En av mina absoluta favoriter som sagt.
Men idag har vi varit hemma hos en av hennes kompisar och där tillagades "SUKI" med fläskkött och räkor. Supergott det också, men man måste ha med den speciella chillisåsen för just Suki. Saeb lai lai!!!
Det är en sådan glasnudelsallad som frugan kallar "Jam"! En av mina absoluta favoriter som sagt.
Men idag har vi varit hemma hos en av hennes kompisar och där tillagades "SUKI" med fläskkött och räkor. Supergott det också, men man måste ha med den speciella chillisåsen för just Suki. Saeb lai lai!!!
F@n ni svänger er med namnn som man inte har en aning om vad det är, kan ju lika gärna vara kattmat som heter jam Skriv en liten förklaring sp man lär sej nåt.
F@n ni svänger er med namnn som man inte har en aning om vad det är, kan ju lika gärna vara kattmat som heter jam Skriv en liten förklaring sp man lär sej nåt.
Jamen då är jag som klippt och skuren för det, för jag har lite hår på bröstet
Som regel äter både frun och jag rätt välkyddad mat, spec. hennes chilli con carne den jädrar i mej är det knuff i. Nästan så man får ducha efteråt
Ville bara testa hur mycket thai ni är. Pad Thai med kyckling till lunch och till middag Laab med fläskfärs och mango med sticky rice till dessert. Mycket chilli i Laab moo, känns i magen idag. ;D
Ville bara testa hur mycket thai ni är. Pad Thai med kyckling till lunch och till middag Laab med fläskfärs och mango med sticky rice till dessert. Mycket chilli i Laab moo, känns i magen idag. ;D
Fasen gunnar äter du bara farang mat där nere eftersom du inte vet va dom enklaste rätterna heter på thai
Du får allt ta dig ut utanför det skyddande muren i farangbyn ;D
Fasen gunnar äter du bara farang mat där nere eftersom du inte vet va dom enklaste rätterna heter på thai
Karma för det, Micke. Det äe en av orsakerna till att jag inte vill bo i eller i närheten av ett turistghetto, man får svårt att lära sig landets äkta seder och bruk (inkl det kulinariska).
Och menyerna e på svenska nej tack då äter ja hellre i ett lite gatustånd någon stanns i övriga Thailand .
Svårt o lära sig lite om det genuina genom murarna
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.