Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har aldrig varit inne i själva hh så kan inte jämföra men Jomtien är rätt Svensktätt.
Normänn så på Pratumnak soi 5 eller thapraya soi 5, även vid soi norway...
Nästan rätt BTT. Maitan höll till på soi 2 och Stefans guesthouse ligger på soi 4, farligt nära Immigration på soi 5. Kan ju vara bra att veta ifall du nu ska till Thailand på riktigt.
Nästan rätt BTT. Maitan höll till på soi 2 och Stefans guesthouse ligger på soi 4, farligt nära Immigration på soi 5. Kan ju vara bra att veta ifall du nu ska till Thailand på riktigt.
1700thb ingen ac bara fläkt på natten men en massa svetsande å slipande, glömde det är en till familj på samma mätare dom bor i min frus första lilla hus dom brukar ha ca 6-700thb när inte vi är här,
Nu vet jag inte om han sitter i en liten risby, men visst finns det falanger som trivs med byliv och Thailändska vänner, men dom är nog i klar minoritet, själv skulle jag ex.vis aldrig söka mig till andra sidan jordklotet med målet att umgås med andra Svenskar, det kan man ju göra i Sverige.
Nu vet jag inte om han sitter i en liten risby, men visst finns det falanger som trivs med byliv och Thailändska vänner, men dom är nog i klar minoritet, själv skulle jag ex.vis aldrig söka mig till andra sidan jordklotet med målet att umgås med andra Svenskar, det kan man ju göra i Sverige.
Själv åkte jag dit för klimatet, bad, stränder etc. första gången.
Söker jag att kulturberika mig kan jag stanna i Sverige....
Åker till byn gör jag bara för att barnen skall få träffa mormor och morfar, kusiner etc. annars 0 intresse, lika tråkigt som sist och gången innan.
Men att det finns dom som trivs med det förstår jag, ja är dock inte en av dom.
Själv åkte jag dit för klimatet, bad, stränder etc. första gången.
Söker jag att kulturberika mig kan jag stanna i Sverige....
Åker till byn gör jag bara för att barnen skall få träffa mormor och morfar, kusiner etc. annars 0 intresse, lika tråkigt som sist och gången innan.
Men att det finns dom som trivs med det förstår jag, ja är dock inte en av dom.
Så är det, vi är ju alla individer med olika intressen och mål i livet, tur är väl det, för det skulle nog ha blivit tråkigt om vi alla gillade samma saker och tyckte likadant.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.