Em i fotboll 2021

Hej

Sveriges lag mot Spanien, inga överraskningar, det ser bra ut.

Sveriges startelva mot Spanien i fotbolls-EM​

Robin Olsen – Mikael Lustig, Victor Nilsson Lindelöf, Marcus Danielson, Ludwig Augustinsson – Sebastian Larsson, Albin Ekdal, Kristoffer Olsson, Emil Forsberg – Marcus Berg, Alexander Isak.

Mvh isan lover
Inte ens med Zlatan i laget rår dom på Spanien. Men bollen är iofs rund, så hoppet finns.

Det är stort att se att alla står upp för Eriksen i hans kamp.

Gårdagen bjöd inte på några direkta poängfördelningssensationer.

Först ut var England - Kroatien.
England fick med sig tre poäng och har skapat sig en arbetsro som de inte har fått i andra turneringar och därmed skapat sig tid att få ihop laget ännu bättre.
Kroatien visade någon form av talang men saknade hungern. Spelade passivt i underläge. Det håller inte framåt i turneringen om man vill gå långt i EM.
Övriga lag från grupp D Skottland - Tjeckien går in idag.
I Skottland kan vi snacka hjärta, hur långt håller det denna gången.

Österrike - Nordmakedonien
Där gladde Nordmakedonien spelmässigt men Österrike satt med större kapital på bänken och kunde till slut plocka de 3 äggen.
Nederländerna- Ukraina
Nederländerna vann förväntat, såg inte matchen då jag fick finfrämmat av självaste John Blund.
Från gruppo C bör väl ändå Schnitzlarna och tofflorna gå vidare.

I dagens matcher skulle jag sätta mina baht på Skottland, Polen och Sverige, då jag inte är kapitalist utan en simpel naiv romantiker. Att följa sitt hjärta är att följa sin dröm. Jag är konstaterat ingen vidare bra tippare alltså.

Du är tidigt ute, enligt SVT Sporten släpps laget imorgon. Men troligen blir det den startelvan som gäller.
Hej

Då måste det vara en tänkt startelva, kanske någon reporter har fått lite insiderinformation?
Dumt att presentera den om tidningen bara gissar, men vi får väl hålla ut ett tag till för säkerhets skull.

Mvh isan lover

.word

FB_IMG_1623660930752.jpg

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
1 K
C
L
Svar