Em i fotboll 2021

Hej

Det ser ut att bli samma killar till start i matchen mot Slovakien, det känns helt rätt.

1624002441519.jpeg

Mvh isan lover

Hej

Det ser ut att bli samma killar till start i matchen mot Slovakien, det känns helt rätt.

1624002441519.jpeg

Mvh isan lover
Det finns bara en jag skulle vilja byta ut där, Marcus Berg. Annars blir det nog bra, jag litar på att Janne har koll.

Sverige övertygar inte, tur vi fick straffen. :beer:
Kan vi hålla tätt bakåt är saken biff.
Vi har inga profiler, ett rätt slätstruket lag enligt mig:cool:

Hej

Håller med om att Sverige inte övertygade, men det blev ju tre poäng ändå, Berg gjorde en mindre bra insats, men som tur har vi ju Isak vilken fotbollsspelare, sen satte ju Forsberg straffen säkert.

Mvh isan lover

Hej

Håller med om att Sverige inte övertygade, men det blev ju tre poäng ändå, Berg gjorde en mindre bra insats, men som tur har vi ju Isak vilken fotbollsspelare, sen satte ju Forsberg straffen säkert.

Mvh isan lover
Med risk för att vara tjatig - Berg borde inte ha spelat från start. Han är bra och har rutin men är tyvärr inte lika hungrig som Isak och övriga ungtuppar. Man borde kanske maila nästa startelva till Janne.

Jag vill säga att Sverige var ängsliga i första halvlek, men grabbarna fick ihop det bättre i andra. Klart att vi har mer att önska av blågult, men tror det blir bättre mot Polen. En åttondelsfinal är nästan klar redan nu. Men ikväll firar vi:beer:

Dags för match igen, mot polska fotbolski ab. Äntligen har Sverige det rätta anfallsparet, Alexander Isak och Robin Quaison. Det ger mig visst hopp.

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
1 K
C
L
Svar
0
Visningar
665