EU vänliga Svenska folket

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Fy fn för Svensk media , nu har man gjort en undersökning om hur många som gillar EU , detta kommer att ligga till grund för att byta ut kronan mot Euro dvs gå med i valutaunionen , hur fan tänker man , rent destruktivt ,

enligt Sifus undersökning var 57% positiva till EU samt 23 % negativa , en enorm skillnad . vadå en enorm skillnad vart tog de andra 20% vägen .. Hur mycket är det tilåtet att vinkla massmedila uppgifter , förbannade lögnare , ta hit en sån djäkel så jag har nåt att använda som punchboll.......

"Phonta " sa:
Fy fn för Svensk media , nu har man gjort en undersökning om hur många som gillar EU , detta kommer att ligga till grund för att byta ut kronan mot Euro dvs gå med i valutaunionen , hur fan tänker man , rent destruktivt ,

enligt Sifus undersökning var 57% positiva till EU samt 23 % negativa , en enorm skillnad . vadå en enorm skillnad vart tog de andra 20% vägen .. Hur mycket är det tilåtet att vinkla massmedila uppgifter , förbannade lögnare , ta hit en sån djäkel så jag har nåt att använda som punchboll.......

Procentsatser kan man vinkla och ställa som man vill, och då fränst, den som uttrycker sin vilja att framföra något, i egen sak.
Men vad tog "posenten"" vägen det undrar jag med %%% 5555
Troligen ligger dom i gruppen om dom 57%

Det där med Euro kan dom säkert glömma inom en överskådlig framtid, det blir säkert inget av med det. Och efter näsbrännan förra gången tänker man sig nog för mer än en gång innan ytterligare en folkomröstning utlyses. Den där SIFO-undersökningen tar jag med en stor nypa salt.

Det parti som lyfter fram att vi ska ha euro lär få på truten för det är inga 57% av folket som vill ha euro, rent nonsens. Dom flesta har nog klart för sig att tack vare att vi inte har euro så klarade vi finanskrisen bättre än övriga eu.

"bson " sa:
Det parti som lyfter fram att vi ska ha euro lär få på truten för det är inga 57% av folket som vill ha euro, rent nonsens. Dom flesta har nog klart för sig att tack vare att vi inte har euro så klarade vi finanskrisen bättre än övriga eu.
Helt klart här hemma blir det knappast euro

"Phonta " sa:

Var läste du detta Phonta?

Om jag inte fått min lön i norska kronor så hade jag gärna sett att Sverige gått över till Euro.

Ni fattigpensionärer i Thailand hade ju blivit rikare om vi dumpat den svenska slottyn.

"Phonta " sa:

Helt klart en beställd och helt falsk undersökning, skulle vi folkomrösta idag skulle Sverige lämna EU.

"Hans Svensson " sa:
Helt klart en beställd och helt falsk undersökning, skulle vi folkomrösta idag skulle Sverige lämna EU.
Hans om det skulle vara något sorts val om detta så tror jag att det hade blivit en skandinavisk variant me våra nordiska grannar men att vi skulle stå helt ensamma glöm det......

"glimten66 " sa:
Hans om det skulle vara något sorts val om detta så tror jag att det hade blivit en skandinavisk variant me våra nordiska grannar men att vi skulle stå helt ensamma glöm det......
Sverige har stor handel med Norge, det vore bra om samarbete utökades. David Cameron vill att Storbritannien ska ha ett frihandelsavtal med EU, - de kommer att folkomrösta om själva EU medlemskapet, det borde Sverige också göra.

Norska kronan är den som rasat mest imot Bathen av alla dom Nordiska valutorna.

Så inte bara kronan som går ner mot Bathen alla Nordiska valutor gör det och som sagt Sverige är inte den som går sämst.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp