Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad konstigt !!! När jag påtalade att jag inte vill ha fler inlägg av poesi till mig från Spången, så bad han om ursäkt för att han varit otrevlig. Och han lovade att det inte skulle upprepas.. Men nu har han börjat igen.. Så dj..la tråkigt.
Jag vet inte varför.. Har tagit upp detta med ADMIN. Han har en tråd "Lugnet" han kan skriva sina dikter eller vad han kallar det. Varför hela tiden gå in på andras trådar med sitt flum?? Admin skiter i det... Tråkigt..
Jag kan köra samma stil... Ingen blir glad... Men det skiter man i... Hoppas det blir bättring...
Vad konstigt !!! När jag påtalade att jag inte vill ha fler inlägg av poesi till mig från Spången, så bad han om ursäkt för att han varit otrevlig. Och han lovade att det inte skulle upprepas.. Men nu har han börjat igen.. Så dj..la tråkigt.
Jag vet inte varför.. Har tagit upp detta med ADMIN. Han har en tråd "Lugnet" han kan skriva sina dikter eller vad han kallar det. Varför hela tiden gå in på andras trådar med sitt flum?? Admin skiter i det... Tråkigt..
Jag kan köra samma stil... Ingen blir glad... Men det skiter man i... Hoppas det blir bättring...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.