Fet musik för svenskar som snöat in i Thailand 5555

Hej

En kultfigur som gjorde några bra låtar, var och kollade in honom på Ellös folkets Park när det begav sig, han kom in ganska försenad med en Pripps Blå i handen, lite lagom lullig och det blev en bra föreställning.

Mvh isan lover
Jaa Han var väl inte den som var nykter så ofta.. Men va fan då? Han levde sitt liv.
Jag satt och snackade skit med Peps Persson för många år sedan innan en spelning. Vi drack en pilsner och hade det trevligt. Han tände på en fet röka så att det bolmade.. Inget för mig. Men en mycket smart och trevlig person. Men när han gick upp på scenen var han helt skärpt. Vi snackades vid inför min 50 års dag. Jag önskade att han skulle spela hos oss. Tyvärr var han då sjuk en längre tid. Man skall inte döma hunden....

Jaa Han var väl inte den som var nykter så ofta.. Men va fan då? Han levde sitt liv.
Jag satt och snackade skit med Peps Persson för många år sedan innan en spelning. Vi drack en pilsner och hade det trevligt. Han tände på en fet röka så att det bolmade.. Inget för mig. Men en mycket smart och trevlig person. Men när han gick upp på scenen var han helt skärpt. Vi snackades vid inför min 50 års dag. Jag önskade att han skulle spela hos oss. Tyvärr var han då sjuk en längre tid. Man skall inte döma hunden....

Hej

Håller med helt, jag dömer ingen för sånt, det är individen och det han eller hon står för och gör som räknas.
Dom flesta kreativa och framgångsrika människor verkar vara lite överrepresenterade när det gäller att dricka och ta droger, tänker då på musiker, konstnärer, andra artister och underhållare.

Mvh isan lover

Ta den högt hyllade Tommy Körberg.. kokain missbrukare.. Ta Björn Borg... Kokain missbrukar. Ta Mikael Persbrant.. bla bla.. Samma hela bunten..
Men fan vad pengar de tjänar.. Och alla älskar dem... Annars hade de inte blivit rika...
Vad säger man??? Det gäller att hålla hög standard!! Till alla pris...

Lite nostalgi.. Från 1979 när jag var på Marguee i London och blev bjuden på en pilsner med en inte så okänd kille, Hans namn var Phil Lynott. En skön typ. Eftersom Marguee låg i "slummen" i Soho var det tvivelaktigt att prata med någon.. Det kom en svarthyad kille med stort svart hår. Men fan vad jag hade fel..
Han var kul.. Och tyckte det var kul att jag kom från Sverige.. Mycket skitsnack och party hela kvällen med gänget. Och en hel del öl..
Först trodde jag inte honom.. Men han förklarade att det var kul att ingen visste vem han var.. Men när de spelade var folk galna.. Men han och bandet tog en öl med oss och slappade.. Underbart avslappnande gäng killar. Party till 4-5 på morgonen..
Marquee har varit ursprungsplatsen för alla kända rockband i England.
Alla stora Rockband från England har uppträtt där..
En underbar kille som tyvärr gick bort för tidigt.. Han var sångaren i Thin Lizzy visade sig.. :afro: Jag lär aldrig glömma vår kväll... Ett musikaliskt geni..
Har en liten video från deras uppträde på annan plats.

Liknande trådar

H
Svar
15
Visningar
1 K
anonymous
A
A
Svar
8
Visningar