Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja en sak är klar priserna närmar sig Sverige , så det är inte så billigt längre att leva ¨här på tioår har väl priset fördubblats, samt om vi räknar in valutan, så är det ännu värre.
Och det var ändå dyrt.
Oftast kostar kasslern 39.90 kg olika veckor i olika affärer.
Då passar man på att handla så man klarar sig till nästa gång det är rea.
Och det var ändå dyrt.
Och det var ändå dyrt.
Ja det var dyrt. När vi flyttade från Sverige brukade den ligga på mellan 25-35kr på Axfood, för typ två år sedan. Oftast brukade priset vara typ 29.90kg. Inte då SCAN, men det finns ingen orsak premiera det märket före andra.
Och det var ändå dyrt.
Tycker man emellanåt får höra här på TS att priserna i Thailand har endast gått upp marginellt. Det håller inte jag med om men jag går mer på känsla så har inga direkta bevis för det. Sedan att kronan är svag och bahten stark gör ju sitt till.
Det var det nog också. Och även om det vore så billigt så skulle jag inte lita på kvalitén, skulle aldrig våga äta det. Men det säljs nog ganska billigt där om man har kontakter.
Det var det nog också. Och även om det vore så billigt så skulle jag inte lita på kvalitén, skulle aldrig våga äta det. Men det säljs nog ganska billigt där om man har kontakter.
Var billigt med allt där för några år sedan. En kompis hade restaurant/café/hak där innan och var med honom och handlade ibland och det var inte direkt vita priser med moms om vi säger som så...
5555, den anledningen tänkte jag faktiskt inte på men det är ju sant. Larvigt i mitt tycke! Men när vi åker ner nästa gång skall jag försöka komma ihåg att ta med en vacker Rödhökströja till @Gottland , han kommer att vara en prydnad för en sådan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.