Guldpärlor i Pattaya

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Detta är bara såååå jäävla underbart gött i ordets rätta bemärkelse.....
Jo Rolf svaret på din fråga är. Det startade med Kjell.t. livligt understödd i inlägget efter av Gazton.

Bägge dessa herrar gnäller som fan på off topic i trådarna..... Så detta var en ljuvlig hämnd.... Inget illa ment nu gubbs, hoppas ni inte är ledsna... Men det är så himla gött att "komma på" folk med byxorna nerdragna nedanför knäna...

;D ;D ;D

:'( :'( :'(
Nu sitter jag och gråter, läser legolas inlägg, hinner han någonsin få upp sina över knäna?
Jag komenterade bara vad som kan hända flickorna i pattaya
Gazton skriver sin syn på staden kontra phuket

:thumbsup: :P
Legolas tar ledningen i innerspår med 2 spanska öar
Gillar mrputtes inlägg, starkt och roligt
Berralund kommer starkt i tredjespår men gunnarg ligger i hasorna på han, ska han klara att hålla undan från gunnarg?
då målrakan kommer spurtar Rolf, men gamle svarten håller undan och vinner som vanligt med en hästlängd

Legolas tar ännu en seger ;D ;D ;D

"legolas " sa:
hahaha, du är ju riktigt rolig ju. Hoppas det funkar bra med att lära thai, så thaiarna i byn där du skall bo får skratta lika gött som jag gjorde nu (jag menar det).

Faktum är, trots att jag i så fall vann hela skiten enligt dig, att DU tjuv-startade loppet och Gazton kunde heller inte vänta på startsignalen. men trots Ert fusk så var ni inte ens med i loppet när spurten drog igång.....

Så med gult kort för tjuvstart, så får ni två gubbar passa Er framledes, dessa gula kort ackumuleras ju här.... ;) ;) ;)

;D ;D ;D
Beklagar Legolas,
jag såg bara OT-loppet, nu travar vi gula kort och tar lite salt,ligger i träning så vi kan slå dig en dag :thumbsup:

"ledarn " sa:
Så här i efterhand kan jag bara konstatera följande när det gäller Pattis/Jomtien...

ALDRIG IGEN !!!! (Tror jag)

Sexturisterna och ryssarna får behålla det för sig själva...

Fy f@n vad ryssar det springer omkring där nere...
Halva Jomtien och Pattaya har ju bara skyltar med krylisk skrift.

Stranden var riktigt usel... (Var bara på Jomtien)
Då var stranden vid Sattahip bättre.

Efter alla fina tips härifrån gjorde vi i stort sett ingenting av dom.
Vi var in på någon kvälls/natt marknad som inte var något speciellt.

Dagtid var vi på en marknad inne i Pattis som påminde lite av Chattuchak fast mindre.
Där gjorde vi några bra inköp i alla fall..
:clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent:

Kan bara hålla med.. Stackars satar som bara åker till pattis (Jomtien) och får se eländet där.. Jag säger som dig ALDRIG MER!! Vem f@n vill bada bland plastpåsar och använda kondomer? Inte jag i allafall.

Även om hotellet ( White sand hotel) var helt ok, så var resten av staden och badmiljön under ALL J@vla kritik..

"Gazton " sa:
:clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent: :clap_tranparent:

Kan bara hålla med.. Stackars satar som bara åker till pattis (Jomtien) och får se eländet där.. Jag säger som dig ALDRIG MER!! Vem f@n vill bada bland plastpåsar och använda kondomer? Inte jag i allafall.

Även om hotellet ( White sand hotel) var helt ok, så var resten av staden och badmiljön under ALL J@vla kritik..

Bada? Åkte du till Pattaya/Jomtien för att bada?

:beer: :laugh_transparent:

"ledarn " sa:
Kan du tänka dig att det finns folk som åker dit och tror att det är badorter.....? :o

Då är de felinformerade. Festa, äta gott, shoppa, ta det lugnt, sola, sitta ute och må bra ja. Men bada? Inte direkt.

:kewl_transparent:

Kan bara säga att jag älskar mitt Pattaya sola shoppa festa parta åker allti dit när vi e nere ska dit om en drygt vecka igen
Vill man bada tar man båt ut till koh larn lika fint vatten som på koh samet

Kunde bara ryssarna o araberna hålla sig i phuket så hade det varit ännu bättre

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp