Hur många gånger har du varit i Thailand

Hur många gånger har du varit i Thailand?

• inga ...

Röster: 0 0.0%
  • mer än så ...

Röster: 14 53.8%
  • 7-10

Röster: 3 11.5%
  • 4-6

Röster: 7 26.9%
  • 1-3

Röster: 2 7.7%

• Totala väljare
    26

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu provar jag om jag klarar att sätta in samma gubbe som Gazton satte in

:clap_tranparent:

Får jag flytta upp till nästa klass nu?

:nerd_transparent:

Ha det gott

Ubon

"legolas " sa:
Fast faktum kvarstår, jag tycker fortfarande att det är en bedövande tråkig tråd.... och killen som startade den har ju för länge sedan slutat att vara aktiv, så han blir väl inte bortskrämd då eller????? :laugh_transparent:

Nej, men kanske personen som aktiverade tråden igen ifrån dess slummer... ??? :-\

"Anonymous " sa:
Jag startar en omröstning för denna intressanta fråga :D

Detta är bra men lite för få alternativ.

Saknar 10-19, 20-29.30-39!

Har åkt 3 gånger om året, på 12år

Det blir 36 resor! På 12 år!
Kastrup- Bangkok och hem igen.

Hälsar pigge01

"legolas " sa:
Förresten Jo-Be din uppställning stämmer ju inte alls..... Du brukar ju älska alla dina jääkla Visa-runs och då är du ju ute ur landet och borde räkna det som en inresa.....

Legolas!

Citat:
Andra gången: 2003-2005(bodde där, visa run många ggr)
Slut citat:

Jag skriver i texten, att jag gör visarun många ggr, de två åren jag bodde där, måste jag ordagrant räkna upp hur många det blev i slutänden??
Vill du även veta vilken röst jag gav mitt tycke för, annars så är det ganska lätt att lista ut det.
Jag gjorde det på mitt sätt då och i framtiden kommer jag att göra på ett annat sätt, det vet du och vi har talat om det...

Jo-Be

"legolas " sa:
Fast faktum kvarstår, jag tycker fortfarande att det är en bedövande tråkig tråd.... och killen som startade den har ju för länge sedan slutat att vara aktiv, så han blir väl inte bortskrämd då eller????? :laugh_transparent:
Den är väl inte så tråkig eftersom du vill vara med här.

Ja herregud snacka om att komma in å sabba en tråd, här hade man tänkt att skriva hur många gånger man varit i LoS men gör man det är man tydligen meningslös... :nerd_transparent: :nerd_transparent:

"legolas " sa:

Legolas!

När ska du inse att alla tycker inte som dig, bara för att du inte kan ta/acceptera livet i Thailand för vad det är, så försöker du att vända alla så de följer dig, du måste förstå att du inte bor i Sverige längre, du är invandrare i ett annat land, men du jobbar stenhårt på att ha det på samma sätt som i sverige, du vägrar att se och öppna dina sinnen...

Jo-Be

"Jo-Be " sa:
Legolas!

När ska du inse att alla tycker inte som dig, bara för att du inte kan ta/acceptera livet i Thailand för vad det är, så försöker du att vända alla så de följer dig, du måste förstå att du inte bor i Sverige längre, du är invandrare i ett annat land, men du jobbar stenhårt på att ha det på samma sätt som i sverige, du vägrar att se och öppna dina sinnen...

Jo-Be

:nod:

Ja, det ar markligt hur en trad av samma art kan generera sa olika utfall. Galler det fotboll och vem som skall vinna allsvenskan ar det klang och jubelforestallning, men har blir det krig.

Varfor da, jo for som jag sa i mitt inlagg innan har, handlar detta om lite prestige. Forum har ju tendenser till att bli prestigefyllda, alla vill vi visa att vi har lart, upplevt och kan samt vet, det ar ocksa viktigt for oss att fa formedla det vi tycker om och upplever.

Vi alla deltar ju i dessa forum, just for att visa var omvarld att vi finns, vi ar ju lite linslusar i den bemarkelsen och kanske inte sa lite heller for den delen :D.

Vi vill alla ta var plats har och det ar naturligt, det maste vara motvikter hela tiden for att det skall bli intressant, men just denna trad ar av naturliga skal kanslig, sa ar det i alla forum, alla vill visa upp sig i form av olika statistiska kunnanden och erfarenheter.

Jag for min del som jag sa innan kanske det ar en menningslos trad, men manga tradar i detta foum ar meningslosa men ingen sager nagot om det, men har ar traden meningslos eftersom som jag sa handlar det om prestige.

Jag tycker inte att det ar fel, vi skall visa vad vi lart och vi skall visa att vi vet och allas erfarenheter ar vikiga oavsett hur de ser ut. Jag kan nog tycka for min egen del att det kan vara av intresse att fa veta bredden pa thailandsvistelser for det visar pa att det finns alltid nagot for alla.

Syftet med denna trad ar ju att jag vet da att har finns det folk som var i thailand for langesedan och har andra erfarenheter an de som kanske borjade pa 2000-talet. De som var i thailand som anubaan 1973 har ju intressant att beratta om hur det var da och vi som var i borjan pa 1990 och under 90-talet har ju andra erfarenheter och kan visa pa hur det forandrats och de som nu under 2000-talet kan beratta om for de som var i TH pa 90-talet om de nu inte varit in TH under 2000-talet och de som nu bor eller har familj eller hus eller partiellt boende har ju sina erfarbheter osv.

Genom denna trad vet alla bredden pa forumet och vet da att har finns det kunnande i massor :thumbsup:

Mvh Peter

"Mats 49 " sa:
Tänk vad lätt ett litet dun blir till en fjäder,
och sen i sin tur blir denna fjäder en fjäderskrud,
som i sin tur blir en till en komplett höna. :(

Det är min åsikt som gäller för mig och min inställning till det jag läst
innan jag skrev detta inlägget.

Mats 49

:wai:

Ja, den analysen ar bade enkel och klockren :), kanske till och med ett helt honshus ;D

Mvh Peter :wai:

En tråd som jag tycker är meningslös och tråkig är Thaibath för där är det bara eländes elände.
:nod: :thumbsdown: :thumbsup: :police: :laugh: :blank: :angel: :afro: :'( :-* :-\

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp