Hva er "Extension Of Stay"?

 
Med andre ord total fornektelse av alle bevis som slår fast at du tar fullstendig feil.

Så du mener at alle offentlige kontorer i Thailand ikke vet hva dem driver med og at alle dem på nettet som påstår at det er et Non immigrant Visa inklusive advokater er en haug ned uvitende idioter?

Dersom du mener dette så må jeg spørre deg om du i det hele tatt forstår hva du sier for dette er jo ren fanatisme hvor troen er så sterk at absolutt ingen bevis som det er menneskelig mulig å frembringe vil «bite på deg».
1.Det är du som totalt förnekar alla bevis och har fullständigt fel.
2. Du förnekar fakta och verkligheten
3. Du lever i en fantasivärld
 
Med andre ord total fornektelse av alle bevis som slår fast at du tar fullstendig feil.

Så du mener at alle offentlige kontorer i Thailand ikke vet hva dem driver med og at alle dem på nettet som påstår at det er et Non immigrant Visa inklusive advokater er en haug ned uvitende idioter?

Dersom du mener dette så må jeg spørre deg om du i det hele tatt forstår hva du sier for dette er jo ren fanatisme hvor troen er så sterk at absolutt ingen bevis som det er menneskelig mulig å frembringe vil «bite på deg».
Jag har ansökt om Non-O visum en gång 2014 och det gjorde jag i Savannakhet i Laos och sedan har jag ansökt Extension of stay varje år efter det.
 
Senast ändrad:
Jag har ansökt om Non-O visum en gång och det gjorde jag i Savannakhet i Laos och sedan har jag ansökt Extension of stay varje år efter det.
Jeg kan garantere deg at på skjemaet TM7 så har du aldri skrevet «Extension Of Stay». Da vil i tilfelle offiseren rette det opp. For det er 2 poster på TM7 hvor man skal skrive «Non Immigrant Visa.
 
1.Det är du som totalt förnekar alla bevis och har fullständigt fel.
2. Du förnekar fakta och verkligheten
3. Du lever i en fantasivärld
Skal det være nødvendig å gjenta hva man sier, Kom med bevis dersom du mener at det jeg påstår er ukorrekt. Dersom du ikke kan det så vennligst stopp med å «trolle» i denne tråden.
 
Jeg kan garantere deg at på skjemaet TM7 så har du aldri skrevet «Extension Of Stay». Da vil i tilfelle offiseren rette det opp. For det er 2 poster på TM7 hvor man skal skrive «Non Immigrant Visa.
Varför ska jag skriva Extension of stay på TM7 när det står överst på blanketten?
 
Varför ska jag skriva Extension of stay på TM7 när det står överst på blanketten?
Jeg tror at det er vanlig praksis hos Inmigration Office i Thailand at man fyller ut et skjema når man søker om en forlengelse av et visum. Og på dette skjemaet TM7 så finnes det 2 poster hvor man skal skrive «Non Immigrant Visa».

Men jeg tror at du aldri har satt din fot i Thailand og så har du funnet denne «Extension Of Stay» i en eller annen FB-gruppe eller på et forum på nettet for du er jo helt kunnskapsløs om Thailand. Og så sitter du trolig på kjøkkenet hjemme i Sverige og «koker sammen» dette tullet om et «Extension Of Stay».
 
Jeg tror at det er vanlig praksis hos Inmigration Office i Thailand at man fyller ut et skjema når man søker om en forlengelse av et visum. Og på dette skjemaet TM7 så finnes det 2 poster hvor man skal skrive «Non Immigrant Visa».

Men jeg tror at du aldri har satt din fot i Thailand og så har du funnet denne «Extension Of Stay» i en eller annen FB-gruppe eller på et forum på nettet for du er jo helt kunnskapsløs om Thailand. Og så sitter du trolig på kjøkkenet hjemme i Sverige og «koker sammen» dette tullet om et «Extension Of Stay».
Stef@n bor sedan många många år i Thailand.
 
Jeg tror at det er vanlig praksis hos Inmigration Office i Thailand at man fyller ut et skjema når man søker om en forlengelse av et visum. Og på dette skjemaet TM7 så finnes det 2 poster hvor man skal skrive «Non Immigrant Visa».

Men jeg tror at du aldri har satt din fot i Thailand og så har du funnet denne «Extension Of Stay» i en eller annen FB-gruppe eller på et forum på nettet for du er jo helt kunnskapsløs om Thailand. Og så sitter du trolig på kjøkkenet hjemme i Sverige og «koker sammen» dette tullet om et «Extension Of Stay».
Ja man ska skriva vilket visum man har men TM7 är ingen blankett för visumansökan.

Jag kanske inte har så mycket kunskap om Thailand men jag är inte helt jävla dum i skallen och det är jag glad över,
 
Ja man ska skriva vilket visum man har men TM7 är ingen blankett för visumansökan.

Jag kanske inte har så mycket kunskap om Thailand men jag är inte helt jävla dum i skallen och det är jag glad över,
Når du ikke vet at man fyller ut TM 7 når man forlenger et visum i Thailand så er vel ikke kunnskapen om Thailand helt på topp. Det skal jeg være enig i. Så hvilket TM-skjema tror du man må fylke ut?
 
Nå har jeg kun vært på noen få Immigration Office i Thailand, men på de jeg har vært på har hatt noen skolejenter utenfor som har hjulpet til med å fylle ut søknadsskjema TM7. Og jeg tror at mange andre utlendinger på et eller annet vis får hjelp til å fylle ut dette skjemaet og derfor ikke vet hva som blir skrevet på dette skjemaet bortsett fra at dem skriver under 2 ganger.

Nå er mennesker i bunn og grunn veldig lette å lede. Så når en såkalt "autoritet" i ens omgangskrets eller kanskje i en gruppe på FB eller på et forum på nettet påstår noe så tror man på det. Og noen ganger så skal det ikke mer til enn at vedkommende påstår at en meget dårlig oversatt overskrift på et søknadsskjema for visum i Thailand er et bevis for en påstand. Og da må det jo gå galt. Hvorfor man ikke kontrollerer denne oppgiften før man tror på den er virkelig et godt spørsmål. For bevisene mot påstanden om en "Extension Of Stay" er overveldende på nettet. Og det er da jeg begynner å lure på om det er noen som mangler mer enn " ett kort i kortstokken".

Nå fikk jeg en nyhetsoppdatering i dag morges vedrørende det å FORLENGE et par TURISTVISA i Thailand for at Thailand skal kunne tiltrekke seg flere turister. Sett på bakgrunn av denne "fanatismen" vedrørende et "Extension Of Stay" som finnes blant enkelte medlemmer på forumet så vil trolig disse som vanlig benekte hva som thailandske myndigheter i Thailand kommer med av informasjon om visum. For hvem er det som tror på hva offentlige myndigheter sier og spesielt på dem som lager lover og regler i Thailand. 555.

 
Det virker ikke sånn.
Det få verka hur det vill.

Da må du ha brukt alle disse årene på en barkrakk i Pattaya for kunnskap om Thailand ser du ut til ikke å ha.
Ja många år har jag varit en bargubbe men inte så mycket efter 1996, du har nog inte sett alla foton jag lagt in från mitt byliv men du ser väl inte skillnad.

Når du ikke vet at man fyller ut TM 7 når man forlenger et visum i Thailand så er vel ikke kunnskapen om Thailand helt på topp. Det skal jeg være enig i. Så hvilket TM-skjema tror du man må fylke ut?
Jo jag vet att man förlänger visumet med blanketten TM7 men det är just en förlängning av visumet man redan har och ingen visumansökan. Jag får väl upprepa mig, ett visum till Thailand kan man bara söka utanför Thailands gränser, vilket land brukar du resa till var 90´onde dag, måste vara tråkigt och hur fungerade det under pandemin när gränserna var stängda? Jag har det enkelt och tar en tur till Nakhon Phanom och lämnar in Blanketten TM7 Extiension of stay. Det går att ändra ett visum från till exempel giftemålsvisum till pensionärsvisum i Thailand.

Apropå de, så måste det varit thaiblod uppblandat med laokao, sisådär 50/50 vid din senaste transfusion.
 
Det få verka hur det vill.


Ja många år har jag varit en bargubbe men inte så mycket efter 1996, du har nog inte sett alla foton jag lagt in från mitt byliv men du ser väl inte skillnad.


Jo jag vet att man förlänger visumet med blanketten TM7 men det är just en förlängning av visumet man redan har och ingen visumansökan. Jag får väl upprepa mig, ett visum till Thailand kan man bara söka utanför Thailands gränser, vilket land brukar du resa till var 90´onde dag, måste vara tråkigt och hur fungerade det under pandemin när gränserna var stängda? Jag har det enkelt och tar en tur till Nakhon Phanom och lämnar in Blanketten TM7 Extiension of stay. Det går att ändra ett visum från till exempel giftemålsvisum till pensionärsvisum i Thailand.

Apropå de, så måste det varit thaiblod uppblandat med laokao, sisådär 50/50 vid din senaste transfusion.
Det er kanskje på tide at du finner ut hva du egentlig forlenger. Er det et visum eller er det et «Extension Of Stay»? Og dersom det er et visum så sier du jo akkurat det samme som meg.
 
Det er kanskje på tide at du finner ut hva du egentlig forlenger. Er det et visum eller er det et «Extension Of Stay»? Og dersom det er et visum så sier du jo akkurat det samme som meg.
Ska visa på bild hur blanketterna ser ut så kanske du fattar.

Blankett för visumansökan, i mitt fall Savannakhet som jag gjort en gång 2014.

1660175521325.jpeg



Blanketten Extension of stay på visumet jag har och gjorde 2014 och som måste göras en gång om året.

1660175804380.jpeg


Blankett för 90-dagars rapportering.

1660176019541.jpeg
 
 

Liknande trådar

R
Svar
0
Visningar
652
Raderad medlem 8711
R
R
  • Låst
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp