Hva er "Extension Of Stay"?

 
Dette er helt vanlige skjemaer som man må fylle ut for å søke om visum, forlengelse av et visum og 90-dagers. Men spørsmålet gjenstår. Har du et visum eller et «Extension Of Stay» for du blander sammen begge.
 
Dette er helt vanlige skjemaer som man må fylle ut for å søke om visum, forlengelse av et visum og 90-dagers. Men spørsmålet gjenstår. Har du et visum eller et «Extension Of Stay» for du blander sammen begge.
Har förklarat några gånger nu så antingen gör du dig dum och har ett tråkigt liv eller också är du helt blåst.

Jag har extension of stay som inte är ett visum men som är basserat på ett visum.
 
Har förklarat några gånger nu så antingen gör du dig dum och har ett tråkigt liv eller också är du helt blåst.

Jag har extension of stay som inte är ett visum men som är basserat på ett visum.
Dersom noen forteller deg at du har en "Extension Of Stay" fordi det står det på toppen av TM 7? Og så skjekker du ikke om det er korrekt informasjon?

Når man drar til Immigration Office med et VISUM for å forlenge oppholdet så er det vel naturlig at man får en VISUMFORLENGELSE eller hva? Og Hvordan blir det den neste gangen man skal forlenge oppholdet. Har denne "Extension Of Stay "tryllet seg tilbake" til et VISUM?

Tenk nøye igjennom "logikken" din og du vil forstå at noe er galt med den.
 
Har förklarat några gånger nu så antingen gör du dig dum och har ett tråkigt liv eller också är du helt blåst.

Jag har extension of stay som inte är ett visum men som är basserat på ett visum.
Man fyller ut et skjema som heter TM7 når man søker om en forlengelse av sitt opphold i Thailand. Når man kommer til postene "kind of visa" og "reason to stay" og fyller inn "Non Immigrant Visa" og ikke forstår HVORFOR man gjør det så vil jeg våge den påstanden at da burde man ikke fylle ut og skrive under på dette skjemaet for da vet man ikke hva dette skjemaet er. Og meg kaller du for å være "dum og helt blåst". Det er da man blir litt sånn lettere lattermild.
 
Man kan jo søke på "Extension Of Stay" på nettet og se hvor mange nettsider som dukker opp. 555. Tror jeg dør på meg av latter.
 
Har förklarat några gånger nu så antingen gör du dig dum och har ett tråkigt liv eller också är du helt blåst.

Jag har extension of stay som inte är ett visum men som är basserat på ett visum.
Så du tror virkelig så "fanatisk" at du kjenner til visumregler i Thailand mye bedre enn denne advokaten på denne vidioen?

 
Lev du i dina villfarelser, du lär aldrig kunna förstå.
Da må jo ALLE på nettet leve i "villfarelse" for dette er hva stort sett ALLE mener på nettet. Men kanskje man bare skal fornekte nettets eksistens. Eller kanskje enda bedre. Fornekte min eksistens.

Alle normale oppegående mennesker forstår at man ikke kan fornekte FAKTA bare fordi man ikke kan akseptere dem, men i ditt tilfelle så kan man tydeligvis gjøre det. Men det å "trolle" på nettet får dessverre ikke disse FAKTA til å forsvinne så vennligst hold opp.
 
Det blir mer og mer tydelig at det finnes et behov for å tro på denne "Extesion Of Stay". En tro som nesten blir religiøs fordi det er fornektelser og en fleksibilitet som overkommer ALLE FAKTA. Så da må man jo spørre seg selv hvorfor.
 
Ja antagligen, ser ut som om det en brännvinsadvokat.
Det er bare en måte å si det på. Det finnes enkelte øyeblikk hvor man føler en trang til å bryte en forumregel eller to, men i ditt tilfelle så er det fristende å bryte dem ALLE.
 
Kom nu till Udon så kan vi diskutera visum och extension, har vi riktig tur kanske vi träffar på en vilsen norrman som irrar omkring där och letat immigrationskontor.
Det å diskutere diskutere visum med deg blir rimelig vanskelig fordi du vet jo ikke engang hva det er.
 
Da må jo ALLE på nettet leve i "villfarelse" for dette er hva stort sett ALLE mener på nettet. Men kanskje man bare skal fornekte nettets eksistens. Eller kanskje enda bedre. Fornekte min eksistens.

Alle normale oppegående mennesker forstår at man ikke kan fornekte FAKTA bare fordi man ikke kan akseptere dem, men i ditt tilfelle så kan man tydeligvis gjøre det. Men det å "trolle" på nettet får dessverre ikke disse FAKTA til å forsvinne så vennligst hold opp.
Nä, det är bara du. Alla normala människor förstår att man inte kan förneka fakta bara för att man inte kan acceptera den. Fortsätt att trolla du, du kommer ändå aldrig att försöka förstå fakta.
 
Det er ganske svimmel når du benekter eksistensen av et konsept som Extension of stay og et stempel som åpenbart eksisterer slik det tydelig ble vist for bare noen få innlegg siden, så fortsetter du med å påstå at vi trakasserer plattformen som åpenbart bare er fullstendig inkompetent å lese et thailandsk immigrasjonsstempel. Huuaaa Heldigvis vet jeg at det er mange normale mennesker i Sveriges naboland. men dette er skremmende
 
Inte helt korrekt, men nära sanningen är du.

5A27B54B-38C6-4B73-B7CD-A40D7062C24C.jpeg
Exakt så ser det ut ja. suck !
 
Da må du ha brukt alle disse årene på en barkrakk i Pattaya for kunnskap om Thailand ser du ut til ikke å ha.

Vad är problemet?
Man åker till immigration en gång per år och tar med sig det man tror sig behöva. Saknas det något så fixar man det och kommer tillbaka med det nästa dag. För mig ett fantastiskt slöseri med tid att djupstudera paragrafer och youtube för något som kan diffa beroende på vart i landet man är eller dagsformen på tjänstemannen.
Har du inget roligare eller viktigare att hitta på?

/ SatanG
 
 

Liknande trådar

R
Svar
0
Visningar
652
Raderad medlem 8711
R
R
  • Låst
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp