A
Anonym
Gäst
Finns massor av hus som stämmer in på det, allt handlar om hur kräsen du är med läget och utseende på resten av villagen, ofta är underhållet av gemensamma ytor i princip obefintligt och i Thailand ser det då snabbt väldigt skabbigt ut."Jonas " sa:Bestämt mig för att lägga mig på ett max tak på 45000 baht i månaden borde jag få vad jag söker efter. Vill ha hus med privat pool tillhörande huset, antingen välmöblerat eller omöblerat, fin trädgård med något altanliknande där jag kan sitta och grilla på kvällen, helst gym i området runt 200m2 boyta, 3 sovrum+vardagsrum och kök typ. Finns många såna mellan 25000b-45000b får hoppas något av dom jag valt ut faller mig i smaken.
Som året runt boende vill iaf inte jag bo en village som är helt öde under lågsäsong eller som ligger allt för långt bort från det jag kallar centrum så vi hade skitsvårt för att hitta nåt, eller rättare sagt vi hittade aldrig nåt vi gillade för allt låg för långt bort.
Jo vi hittade en village med fina hus precis som du beskriver, rätt nybyggda och knappt 2km upp från Sukkan, snyggt möblerade, kunde köpa ett för 9 mille, hyra.... håll i er nu,,
98.000/mån oprutbart!
Men snyggt va det.
Finns nog fortfarande lediga hus där ;D