I Chiang Mai slog blixten ned i ett träd och dödade tre elefanter.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

I Chiang Mai slog blixten ned i ett träd och under trädet stod 6 elefanter, när trädet sen föll dödades 3 av elefanterna.

1618546518315.jpeg

Mvh isan lovet

Hej

I Chiang Mai slog blixten ned i ett träd och under trädet stod 6 elefanter, när trädet sen föll dödades 3 av elefanterna.

1618546518315.jpeg

Mvh isan lovet
Om vi skall hålla oss till sanningen, så var ingen blixt involverad i händelsen. Det var en lokal storm som orsakade att trädet föll. Tyvärr så blev elefanterna drabbade. :(

Om vi skall hålla oss till sanningen, så var ingen blixt involverad i händelsen. Det var en lokal storm som orsakade att trädet föll. Tyvärr så blev elefanterna drabbade. :(

Hej

Thunderstorm betyder ju åskoväder, men det stod ju mycket riktigt inte att det var blixten som slog ned i trädet som föll, får ursäkta mig för misstaget.

Mvh isan lover

Hej

Jag gick tillbaka och kollade varför jag uppenbarligen hade missuppfattat det här och fann den här texten, den fick mig nog i hastigheten att dra slutsatsen att det var blixten som låg bakom att trädet föll.

Ett kraftigt åskväder i Chiang Mais Mae Wang-distrikt på onsdag kväll slog ner ett träd som träffade sex elefanter, varav tre dog på platsen.”

Mvh isan lover

Liknande trådar

A
Svar
18
Visningar
4 K
A
L
Svar
4
Visningar