Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej Marianne! Jag har tryckt på allt som går att trycka på men inte hittat någon ikon där det står "radera inlägg" på Kan du förklara dig ytterligare, hur ser ikonen ut? Kristina Wikström
Moderator kan radera inlägg. Om du ångrar ett inlägg kan du skicka ett PM till moderatorn för forumet att radera det.
Ibland går det inte att radera ett inlägg utan att hela diskussionen går förlorad. Det kan se konstigt ut ibland om ett inlägg försvinner. Moderatorn kan också hjälpa till med att modifiera ett inlägg.
Hej igen... saken är den att jag vill att hela diskussionen ska bort.
Jag har ju fått svar på min fråga o vill därför ta bort ALLT, varför ska gamla o besvarade frågor vara kvar?
Wikström´s
kan du precisera vad du vill ha bort så ska vi försöka ta bort det. Det kan se konstigt ut om du fått svar och så tar vi bort ditt inlägg och då finns ju bara våra svar kvar och det kan sedmycket märkligt ut, men hör av dig så ska vi se vad vi kan göra .
Hej!
Hur gör man för att se alla forum, dom senaste. Jag vet att man kan kolla på framsidan, eller söka på forumets namn.
Jag har vart borta nu 4 dagar i Lappland med klassen, så d är några forum jag har missat, vars går man om man vill se forumen i ordning efter när dom skapades / skrevs?
P.s
Hur vet man om det ska vara ie eller ia?
" เอีย " = ia / ie ... som i tex "maria / kien"
Hej!
Hur gör man för att se alla forum, dom senaste. Jag vet att man kan kolla på framsidan, eller söka på forumets namn.
Jag har vart borta nu 4 dagar i Lappland med klassen, så d är några forum jag har missat, vars går man om man vill se forumen i ordning efter när dom skapades / skrevs?
Om du vill se alla inlägg i den ordningen dom skrevs oavsett i vilket forum dom postades kan du gå till https://thaisnack.se/forums/ och klicka på länken "Visa de senaste inläggen på forumet." Själv är jag inte så förtjust i denna vy eftersom inläggen inte visas per "diskussionstråd".
Sen så finns det en funktion på startsidan som ska visa alla inlägg som du inte läst tidigare men den verkar inte fungera helt. Jag ska undersöka varför.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.