Till Chai Mai

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej! Jag undrar hur man gör för att ta bort ett inlägg som man har fått svar på och därför inte behöver ha det kvar i datorn?

Wikström
 
hej Wikström!!

du kan välja att radera ditt inlägg genom att trycka på ikonen där det står radera inlägg ovanför ditt inlägg.

marianne
 
Hej Marianne! Jag har tryckt på allt som går att trycka på men inte hittat någon ikon där det står "radera inlägg" på Kan du förklara dig ytterligare, hur ser ikonen ut? Kristina Wikström
 
Moderator kan radera inlägg. Om du ångrar ett inlägg kan du skicka ett PM till moderatorn för forumet att radera det.

Ibland går det inte att radera ett inlägg utan att hela diskussionen går förlorad. Det kan se konstigt ut ibland om ett inlägg försvinner. Moderatorn kan också hjälpa till med att modifiera ett inlägg.
 
Hej igen... saken är den att jag vill att hela diskussionen ska bort.
Jag har ju fått svar på min fråga o vill därför ta bort ALLT, varför ska gamla o besvarade frågor vara kvar?
Wikström´s
 
hej Wikström!!!

kan du precisera vad du vill ha bort så ska vi försöka ta bort det. Det kan se konstigt ut om du fått svar och så tar vi bort ditt inlägg och då finns ju bara våra svar kvar och det kan sedmycket märkligt ut, men hör av dig så ska vi se vad vi kan göra .

marianne
 
Hej!
Hur gör man för att se alla forum, dom senaste. Jag vet att man kan kolla på framsidan, eller söka på forumets namn.
Jag har vart borta nu 4 dagar i Lappland med klassen, så d är några forum jag har missat, vars går man om man vill se forumen i ordning efter när dom skapades / skrevs?

P.s
Hur vet man om det ska vara ie eller ia?
" เอีย " = ia / ie ... som i tex "maria / kien"
 
"Farangnoi " sa:
Hej!
Hur gör man för att se alla forum, dom senaste. Jag vet att man kan kolla på framsidan, eller söka på forumets namn.
Jag har vart borta nu 4 dagar i Lappland med klassen, så d är några forum jag har missat, vars går man om man vill se forumen i ordning efter när dom skapades / skrevs?

...

Om du vill se alla inlägg i den ordningen dom skrevs oavsett i vilket forum dom postades kan du gå till https://thaisnack.se/forums/ och klicka på länken "Visa de senaste inläggen på forumet." Själv är jag inte så förtjust i denna vy eftersom inläggen inte visas per "diskussionstråd".

Sen så finns det en funktion på startsidan som ska visa alla inlägg som du inte läst tidigare men den verkar inte fungera helt. Jag ska undersöka varför.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
63
Visningar
10 K
Anonymius
A
A
Svar
18
Visningar
4 K
A
L
Svar
4
Visningar
3 K
W
A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
22
Visningar
8 K
Wanpen
W
A
Svar
0
Visningar
3 K
A
A
Svar
8
Visningar
4 K
A
A
Svar
0
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
3 K
A
A
Svar
1
Visningar
3 K
boonkaan
B
A
Svar
3
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
 
Tillbaka
Topp