Ishockey-VM 2026

IMG_4531.webp

Raden blir
1
2
1
1

Haka upp sig. Inget man bör göra.

Tänk om.man skulle komma med en hockeyklubba och haka upp sig i sargen exempelvis.
Om du inte kan svara, så säg bara det. Jag undrade bara var du hört att man inte fick tycka att kommentatorn är kass.

Konstigt att påstå saker som man ej kan backa upp. Apfasoner skulle jag kalla det....

Om du inte kan svara, så säg bara det. Jag undrade bara var du hört att man inte fick tycka att kommentatorn är kass.

Konstigt att påstå saker som man ej kan backa upp. Apfasoner skulle jag kalla det....
Det där påminner om den där som blev inkallad till chefen för att han hade kallat sin arbetskamrat för dum i huvudet.
Det har jag inte alls, sade han då - Jag frågade om han var det...

Ja jag vet, jag gör mitt bästa för att inte störa mig på honom, men han låter ju som jag lät när jag var liten och försökte låte spännande.
Likadant med friidrott och Alhaji Jeng när han hela tiden vräker ur sig konstigheter.
Jag försöker verkligen skita i att han inte förstår vad han säger, men hur ska man kunna kunna låta bli när han t.ex. påstår att Andreas Kramer har framfall.

Jag antar att han menade att han hade gjort ett fall framåt, eller när någon sitter i efterkälken.
Det är ju något man hamnar på...Man hamnar på efterkälken!
Framfall var något min mamma hade.
Ja jag vet, jag är petig, men det är väl bra då får ju du någon att reta dig på, härligt va?
Då förstår vi att du lider när du får höra en kopia av dig själv :)

I kväll är det dags för Sverige att betala tillbaka till hela svenska folket för debaclet mot Norge genom att eliminera hemmalaget Schweiz.

Jag tror fortfarande på svenskt VM guld.

BTT

I kväll är det dags för Sverige att betala tillbaka till hela svenska folket för debaclet mot Norge genom att eliminera hemmalaget Schweiz.

Jag tror fortfarande på svenskt VM guld.

BTT

Du är en otrolig optimist.
Iofs.
Många gånger när Sverige har gjort usla matcher i början av turneringen, så har det blivit ett ok resultat.
Nu har man gjort sina plattmatcher och då hoppas jag att det var en tillfällig svacka och inte den nivån man egentligen är på.

Liknande trådar

Svar
273
Visningar
15 K
Raderad medlem 9445
R

Tillbaka
Topp