Jag börjar känna värmen från Thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
E benägen att hålla me dig där Lego

Hoppas det börjar lugna sig lite där uppe för phonta nu fan du får lägga in lite bilder så vi får se hur du har det där på landet

Det verkar som det är Västra Götaland som har dom mest avvikadnde åsikterna, som skäller och gormar här i denna tråd, med varandra. ;D ;D ;D ;D ;D
På Östra fronten är det lugnt och sakligt. :nod: :nod: :nod: :nod: :nod:

"legolas " sa:
ja inte så konstigt egentligen. Vi ifrån väst är ju utav hävd alltid de som har haft alla internationella kontakterna, och blandningen av generna är mer vittspredd här på bästkusten och inåt landet....

Östfronten där frodas inaveln, och människor med 2 navlar och 3 bröst är ingen ovanlig syn på Stureplan..... ;D

legolas

Du ser desto mer o klämma på :)

Du kunde inte haft mer fel om mig Lego men jag har inget behov utav att hävda mig så jag bjuder på det. Du behöver väl detta efter gårdagen. Fegis..

Det är ju inte helt ovanligt att gubbar som har väldigt svårt med tjejer och i princip aldrigt haft ett förhållande i Sverige åker till Thailand som pensionärer och skaffar Thai fru. Undrar hur många av dessa gubbar som finns här på forumet...

"legolas " sa:
jag också, och tydligen Phonta också. Vi har alla haft bara ett endaste thaiförhållande, men ändå så ser vi så enormt olika på det... Jag tror det hela egentligen bottnar i något annat, det har nog kanske inte så mycket med thaikvinnors svek, utan andra svek i livet, som format dessa misstänksamma killar. Tror jag i alla fall..

legolas
helt rätt. Karma för detta.

Haha, du VET säger du, ja en sak är säker och det är att vi VET att du tror att du VET en javla massa.
Det viktigaste för dig är att andra tycker precis som du...

FA:s åsikter och erfarenheter är precis lika mycket värda som alla andras.
Lika åsikter och erfarenheter finns knappast IRL heller.

Den enda rätta åsikten e min åsikt har ni inte lärt er någe

"legolas " sa:
ja inte så konstigt egentligen. Vi ifrån väst är ju utav hävd alltid de som har haft alla internationella kontakterna, och blandningen av generna är mer vittspredd här på bästkusten och inåt landet....

Östfronten där frodas inaveln, och människor med 2 navlar och 3 bröst är ingen ovanlig syn på Stureplan..... ;D

legolas

Vilket j ävla skitinlägg. Med din inställning så börjar jag fatta att du var tvungen att emigrera.

"trollet " sa:
Vilket j ävla skitinlägg. Med din inställning så börjar jag fatta att du var tvungen att emigrera.
Hej trollet välkommen tillbaka,jag tror allt skulle bli bättre om du istället för att dra fram vissa stycken,skulle komma med ett eget inlägg av vad som intresserar dig,så vi kan diskutera det som du kan bidra med,eller ska du bara kritisera alla inlägg med 1 rad? Kom igen nu ,vem är du och varför har du tagit paus från att skriva. Du körde i ett annat inlägg ett tyck synd om mig ,men här attackerar du en person på samma sätt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp