"Mackfaktorn " sa:
FA mitt inlägg här var inte påhopp eller direkt riktat mot dig men när man läser många av dina inlägg så får eller tolkar jag det då det till att du har en stark misstro mot thai rätta mig gärna om jag har fel eller utveckla varför om det är så.
För vad vore ett forum egentigen utan att man kan ha olika uppfattningar .
Sen så måste väl detta vara bland det bättre Legolas skrivit.
Du kan aldrig få respekt av en annan människa om du misstror och utgår ifrån att den människan är oärlig och bara ute efter dina pengar. Kanske dags att leta vidare, och försöka att få tag i en dam som du kan "kasta ankar" ihop med, och bara slappna av med.
Jo ibland blixtrar han till Lego men sen dyker han ner igen.
Så här är det Mackfaktorn.
I Thailand är det oerhört lätt att bli lurad in på bara skinnet om man är ovaksam, det händer tusentals faranger varje år.
Litar du 100% på alla människor du möter?
Är du avig mot dem du inte litar 100% på?
Vad jag säger är att man ska inte lita 100% på Thai, men det finns nåt imellan 0 och 100.
Jag är oerhört öppen och inbjudande mot människor jag möter som verkar trevliga, men litar jag på dem till 100%? Inte en chans.
Då vore jag inget annat än riktigt korkad.
ett 100% förtroende tar tid att förtjäna.
Det finns 4 personer som jag litar 100% på i hela världen, det är mina föräldrar, min bror och mitt x, ja mitt x är faktiskt en av dem.
Men min dotter ex litar jag inte 100% på, och då är jag tydligen avig mot henne lr ??
Ibland undrar man hur det är ställt med tankeförmågan hos en del här, oförmågan att tolka vad folk eg skriver är skrämmande.
Men det är väl så att som man känner sig själv känner man andra..
Svart eller vitt var det ja, nåt annat finns ju inte.
En del tolkar skriven text precis som att skribenten är totalt iq befriad, det säger mer om den som tolkar, puckon brukar vi kalla dem för...
Nu väntar jag bara på att nån ska skriva att det är synd om mig som bara litar på 4 pers i hela världen, för att lita på nån till 99% vet ni ju tydligen inte vad det är..