Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Firar och äter julbord ihop med typ 80 andra svennar, blir div underhållning och umgänge med många goa gubbar. 200m hemifrån är lagom krypavstånd så en å annan damdam lär slinka ner.
Det var snålt med julklappspapper på dom rullarna, räckte inte, går väl åt 10 rullar bara på studsmattan, pust!!.
Får åka ner till Big-C och handla.
Nu pratar vi på julbordsbuffe på Edge, men vi får se 2 dagar igen.
Firar och äter julbord ihop med typ 80 andra svennar, blir div underhållning och umgänge med många goa gubbar. 200m hemifrån är lagom krypavstånd så en å annan damdam lär slinka ner.
Granen uppe. Julgransbelysningen hade gett upp efter 10år så jag får köpa en ny. Idag blir inslagning av Julklappar. Håller till i garaget. För många nyfikna i huset
Jag och sonen var till Täby Centrum igår för att inhandla det sista.
Granen uppe. Julgransbelysningen hade gett upp efter 10år så jag får köpa en ny. Idag blir inslagning av Julklappar. Håller till i garaget. För många nyfikna i huset
Jag och sonen var till Täby Centrum igår för att inhandla det sista.
Nja, jag hade faktiskt lagt en online beställning för avhämtning i Apple butiken. Det var så mycket folk så det var bilkö sista km fram till centrum. Jag har handlat alla andra Julklappar på nätet men denna kom jag på lite sent Det var fint med allt Julpynt i centrumet i alla fall men kö i varenda butik.
Tyckte morsan behövde en ny iPhone och jag en ny iPad. Morsan får dessutom överta min gamla iPad. Den är i skick som ny och hon har sneglat lite på den.
Vad fina grejer!
Jag är i Udon och skulle köpt rökt helgskinka på Villa Market, men åkte på en nit.
Kom ut med en ostbit.
Shit happens...
Det är bara 9 mil hem.
Vad fina grejer!
Jag är i Udon och skulle köpt rökt helgskinka på Villa Market, men åkte på en nit.
Kom ut med en ostbit.
Shit happens...
Det är bara 9 mil hem.
Hehe, thai har ett selektivt julfirande. Man struntar i seder och bruk men julklappar vill man ha. Du får se till att besöka några svindyra märkesbutiker så blir hon garanterat riktigt nöjd.
Vad fina grejer!
Kom ut med en ostbit.
Shit happens...
Det är bara 9 mil hem.
Du fick en fin tur i frugans nya bil du som är så mycket i Bangkok, hur kan du undgå att få tag på julskinkafinns ju överallt, tror tom att dom säljer på IKEA
Hehe, thai har ett selektivt julfirande. Man struntar i seder och bruk men julklappar vill man ha. Du får se till att besöka några svindyra märkesbutiker så blir hon garanterat riktigt nöjd.
Du fick en fin tur i frugans nya bil du som är så mycket i Bangkok, hur kan du undgå att få tag på julskinkafinns ju överallt, tror tom att dom säljer på IKEA
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.