SHL 2018/2019

Ja, det kallar jag det när DIF står still och drar på sig en massa utvisningar.
De var inte där helt enkelt, förutom en kort period i 3,dje perioden, sådant "fulspel" håller inte i en final. Frölunda gör väl 3 mål i pp.
Nej @Frasse, enligt mig var detta den sämsta insatsen av DIF sedan de fick storstryk av FBK 2 matcher i rad, och sen vet vi ju vad som hände.

De var inte där helt enkelt, förutom en kort period i 3,dje perioden, sådant "fulspel" håller inte i en final. Frölunda gör väl 3 mål i pp.
Nej @Frasse, enligt mig var detta den sämsta insatsen av DIF sedan de fick storstryk av FBK 2 matcher i rad, och sen vet vi ju vad som hände.
Det blir säkert en helt annan matchbild imorgon, jag tror som @Frasse att det blir en avgörande match i Scandinavium. Och vem som kommer att dra det längsta strået vet vi ju redan. :)

La en helt annan tolkning i ordet fulspel, men när det gäller stillaståendet håller jag med.

La en helt annan tolkning i ordet fulspel, men när det gäller stillaståendet håller jag med.
Ja fulspel kan ju tolkas tokigt beroende var i landet det uttalas. Men bra att vi tillslut kom överens:thumbsup:. Oss emellan, så var Ryan Lasch skillnaden igår, han gjorde allt rätt, och när en spelare av den kalibern hittat storformen så blir det svårt att rubba hans lag. FBK gjorde det i kvartsfinalen mot HV när de i första mötet skadade Önerud & Thörnberg, och vad jag kallar dessa handlingar för skriver jag inte här.:mad: Även jag hoppas att DIF vinner i morgon, så vi får en game 7.:)

Jag kan inte se TV 12 så på ett sätt hoppas jag att Djurgården vinner ikväll. Då kan jag se avgörande på lördag för den lär ju sändas på TV4. Men det blir inga tårar om Indianerna vinner ikväll trots det.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
44 K
Anonymius
A
A
Svar
142
Visningar