SHL 2018/2019

Grattis Frölunda, med det sagt så är det svårt att vinna guld om man läcker som ett såll i boxplay och inte vårdar pucken, nya tag nästa säsong!
Du är stor i nederlagets stund @Frasse . Men nu tar vi nya tag med VM som startar nästa vecka, det blir intressant. En ny tråd om SHL 2019/2020 skapar vi i september innan den nya säsongen drar igång, jag längtar redan. :)

Kanske Brynäs vinner SM nästa gång, vem vet ??;);):). Ha det bra alla hockeyfantaster, jag återkommer, när hockeyn börjar igen :cool::cool::cool:.
Då får du strax börja skriva igen @eirkar :) För @Berralund har startat en ny hockeytråd om VM.:thumbsup:
Vill även passa på att tacka alla som skrivit här i den trevligaste tråden på Thaisnack:). Jag har haft jätteroligt, och kul att tjöta med likasinnade hockeyälskare. :wai:

Då får du strax börja skriva igen @eirkar :) För @Berralund har startat en ny hockeytråd om VM.:thumbsup:
Vill även passa på att tacka alla som skrivit här i den trevligaste tråden på Thaisnack:). Jag har haft jätteroligt, och kul att tjöta med likasinnade hockeyälskare. :wai:
Jag håller med dig, inga hårda ord här bara ett genuint intresse. Nu satsar vi på VM-guld och i september startar en ny SHL-tråd.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
44 K
Anonymius
A
A
Svar
142
Visningar