Julen 2019

Köpte en sån där mobilladdare till bilen som PanPan skrev om, rena skiten enl mig, den kommer inte att hålla länge.

Köpte en sån där mobilladdare till bilen som PanPan skrev om, rena skiten enl mig, den kommer inte att hålla länge.

Om det är en induktionsladdare så använd inte den när du använder GPS, för det är lätt att mobilen blir så varm att den packar ihop.

E väl bara just det jag ska ha den till men den sitter ju mitt framför ett luftutblås så får bra kylning.
Ja jag körde ju till Chantaburi med google map på tel ca 3 timmar i sträck i laddaren, inget varm när jag kom fram.
Körde spotify via nätet samtidigt och bluetoth uppkopplad till bilen, så värme var inget problem..

Ja jag körde ju till Chantaburi med google map på tel ca 3 timmar i sträck i laddaren, inget varm när jag kom fram.
Körde spotify via nätet samtidigt.
Min blockerar power knappen så ett jäkla meck om skärmsläckaren går in, så som den e konstruerad så gäller väl det för typ 90% av alla mobiler. Istället för att öppna sig som ett v så skulle det varit en vertikal tunn låsning typ 4 cm upp.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
1 K
A

Tillbaka
Topp