Glimten
Forumveteran
Lite dumt att en vanlig laddare inte följer med men det är väl bara för att dom ska käna mer pengar, jag har även ett extra batteri som håller i upp till 30 timmar som jag hade med mig."marianne " sa:inköpt idag på elgiganten. 2975 kr plus försäkring 3 år som kostade 460 kr. jag kan tappa den i badkaret o få en ny. få sand i den o få en ny. de lagas inte utan byts ut mot ny om ngt skulle hända.
så nu är den på laddning o sen minsann ska den användas... har språkkurser på många olika språk som jag ska lägga in. musik, filmer...
köpte till en laddare så att jag inte är tvungen att ladda bara via dator. lite struligt när man är ute o reser...
fick den för 100 kr..
marianne
Vissa program är helt ok medans andra är mindre bra och ljudkvaliteten är inte så bra på vissa program. Jag har laddat ner både thaiprogram, översättningsprogram, kartor, recept plus en hel drös andra program som är mer eller mindre bra. En hel del översättningsprogram som jag har använder sig av googles översättning och den är inte den bästa när det gäller thai.
Sen så köpte jag ett par datorhögtalare på jula som jag kopplar ipoden till när jag är hemma för att få ett bättre ljud.
om ni vet nån bra sida eller nåt,så SÄG den,SÄG!
tack