Mackfaktorns Thairesa 2018

Stimmet kom av sig trots alla 4 spikar inne så lyckades jag bara få 5 som ingen utdelning gav [emoji23] sitter nu på Luleå AirPort å väntar försenade är dom så klart så lär ej va hemma fören efter 2 nångång

Var hemma med thairesenärerna 02:30 efter rena rama safariresan han väl med å bromsa å väja för 4 rävar ca 6 rådjur ett stort antal renar å en älg som alla fått för sig att vägen var deras å ett bra ställe hålla till på :(.
Tyvärr en ren som just fått sätta livet till och ett rådjur som fortfarande levde när vi passera med bena avkörda :'( å i veckan börjar jmk vintermarknad med mångdubblad trafik efter 97an så kommer å bli rena rama massakern :(

Snart dags då för sista jobbskiftet på ett tag, ska bara få i mig kaffet starta en tvättmaskin å disken sen hem igen å försöka hinna packa klart kanske hinna med en bastu sen också om det går bra :)

Börjar närma sig 1 etappen en sista kopp kaffe tandborstning påklädning å ut med lite sopor kvar bara innan skjutsen anländer [emoji2]
ceb13247181653484511abb12b1240ae.jpg

Ha en trevlig resa nu och koppla av! Bjud oss på lite bilder, vi blir så gröna av avundsjuka på det mesta utan din kanalöl :)

Nästa stopp klart, ser att även fjollträsk har fått lite av det vita [emoji56] även hunnit prata med damen + polare i Khon kaen lagom temp enligt utsaga [emoji106] vart ingen öl med Boa52 tidspress så fick ta en själv å nu ropar dom ut thaiplanet, själv ska jag börja dra mig mot loungen för lite snacks å packa ner virren jag köpte[emoji482]
60f8c71fba41178e524020b79a9fe71c.jpg

Liknande trådar

B
Svar
0
Visningar
956
Boonruam Karlsson
B

Tillbaka
Topp