Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Systembolaget
Jag är en stark försvarare av systembolaget, inte med tanke på förmynderi utan på den kvalité dom levererar. Dom är en av världens största vinuppköpare, om inte den allra största och kan därför pressa priserna rejält.
Den genomsnittliga klassen på deras varor är väldigt hög och bolaget anses som varandes en av de främsta vinbutikerna i världen. Priserna på vin är låga i Sverige om man jämför med andra länder i Europa, i varje fall när man pratar om bättre viner.
Jag har sett vad det innebär att kunna köpa sina viner i vanliga affärer, detta bl.a. i Danmark och kommit fram till att det där säljs an jäkla massa dåliga varor.
Vi slipper oftast sådana på bolaget, dom har en bra kvalitetsgranskning innan dom tar hem flaskorna.
Så, låt bolaget leva vidare i nuvarande form.
Håller med dig fullständigt vad gäller sortiment pris och kvalitet vad gäller vin och även tex finare whiskey mm Sir One.
Men vad gäller folknykterhetsuppdraget så är det nog numera bara en del i deras marknadsföring och som i så många andra känsliga frågor så är det ej pk att ta upp och kritisera känns som en liten helig ko.
Skulle kunna tjöta länge om detta men tar mig nog en bira snart
ett exempel bara om deras dubbelmoral är som jag sa ett av deras större ombud och vet tex att många ombud inte är så duktiga att följa deras direktiv vad gäller ålderskontroll lagning lagersaldo mm mm men kontroleras sällan eller aldrig medan vi då har kontroller minst en gång i månaden. ( är inget gnäll eller beklagande gör mig absolut ingenting )
Den enda vettiga förklaringen till detta tror även vår kontaktperson är att vi alltid haft och har skött våra åtagande gentemot dom och blir således då ett bra exempel att visa upp för tex myndigheter.
För att börjar dom kolla dom mindre seriösa ombuden hårdare så skulle det ju bli både avstängningar och uppsägningar av avtal och det är ju något dom absolut inte vill visa upp att det finns och förekommer.
Jaha så var det dags igen för vad jo Thai grillparty ring ring vars är du vet ej om man ska känna sig hedrad eller lättövertalad för som vanligt blir jag väl ensam man men kanske det är för att man är så snygg eller min helt oemotståndliga charm eller möjligen mina dansmoves
Jaha så var det dags igen för vad jo Thai grillparty ring ring vars är du vet ej om man ska känna sig hedrad eller lättövertalad för som vanligt blir jag väl ensam man men kanske det är för att man är så snygg eller min helt oemotståndliga charm eller möjligen mina dansmoves
Här Magnus kommer några bilder men kvalliten var väl inte så bra tagna med ipad så du får nog fara förbi och titta. Terrassen byggs det på för fult just nu så kanske även den är klar till du far ner.
Här Magnus kommer några bilder men kvalliten var väl inte så bra tagna med ipad så du får nog fara förbi och titta. Terrassen byggs det på för fult just nu så kanske även den är klar till du far ner.
Visst. T-dojja på en parkbänk då?
En annan vill ju ha lite stil på alkoholismen
Jag har försörjt fru och fem barn på tomglas, vilket inte går nu när panten är borta
Visst. T-dojja på en parkbänk då?
En annan vill ju ha lite stil på alkoholismen
Jag har försörjt fru och fem barn på tomglas, vilket inte går nu när panten är borta
Börja med? Som barn hade jag ingen nappflaska, jag hade en porterflaska ända till burkarna kom och jag blivit så gammal att jag fått finnar och hår i r öva.
Börja med? Som barn hade jag ingen nappflaska, jag hade en porterflaska ända till burkarna kom och jag blivit så gammal att jag fått finnar och hår i r öva.
Jaja verkar vara tur man bestämt sig för att bygga ett rejält räcke runt terrassen för skulle man få besök av nån av er i framtiden så verkar det vara nått som verkligen behövs om man ska tordas släppa ut er där
Jaja verkar vara tur man bestämt sig för att bygga ett rejält räcke runt terrassen för skulle man få besök av nån av er i framtiden så verkar det vara nått som verkligen behövs om man ska tordas släppa ut er där
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.