Mackfaktorns Thairesa 2018

Var på IM å gjorde 24 H är ju tydligen olika men här i Khon Kaen skulle inte jag behövt följa med iaf på en direkt fråga sa dom det utan är på damens ansvar göra ej mitt.
39504709efc6930ebefb5aa9fa0b91b3.jpg
5797fe0aa0ed0c22738b1794da0c0366.jpg
Helt RÄTT då har du ett IM som kan sin sak, och inte jävlas med frarangen

Fortfarande lite restrött men borde va utsövd i säng runt 21:30 å förutom ett pisskliv 01:30 så sovit som en stock till 08:30

Var ett regnigt bkk som mötte upp molnigt även i kkc men inget regn dock svalt så lämplig start temp ligger runt 22 nu på morgonen, vart ej nått möte med polaren få se om tid ges till det idag innan han far till Sverige, men han däremot iväg på ett onsdagsmöte med en grupp svenskar i Khon Kaen på tonn tan å det var trevligt kom väl in i nån andra andning så tröttheten tog paus ett tag, nu hade dom inget riktigt [emoji482] där så fick nöja mig med nått annat blask [emoji6]
71dce99d136255085f838d3fb77107e3.jpg
f98db9caa269e2581fa8a60afb88ad3a.jpg

Ser bra ut! Är det dina lik på bilden? :)

Hej på er igen åkte på en ordentlig förkylning måste vart nått som legat latent å bara väntat på man skulle slappna av för få tillfälle bryta ut, hade besök här i torsdagseftermiddag å efter det var det som nån slagit en i huvudet med en slägga ont i halsen tänka sig även i huvudet så måste finnas nånting därinne iaf ;) hög feber å risigt allmäntillstånd igår slog det sig dessutom på nacken så kunde ej vrida på huvudet så har varit ett rent helvete att vända sig och inte minst ta sig upp och ner i sängen dom få ggr jag provat måste varit många många år sen jag känt mig så risig men nu peppar peppar ta i trä verkar det vänt så ska ta mig en dusch å fortsätter förbättringen med samma fart som dom sista 5 timmarna lär man va pigg å kry imorgon igen:thumbsup:

Hade iaf en diskussion med polaren på torsdag innan jag vart däckad om detta med 24h adressrapportering för enligt han å vad han fått höra av andra kompisar så skulle inte det behövas göras om man hade Husbok men han vart nog lite orolig så igår hade dom först tagit kontakt med immigationen här i khon kaen å sen dit dom hör hemma i maha sarakham å fick då besked att husbok eller ej spelar ingen roll utan är du utlänning så ska det göras oavsett.
Så vart en tur dit för dom igår å fixa, kan påpeka han varit här sen dec men åkte inte på några avgifter eller böter.

Nu dags hoppa i duschen sen fixa hästkrakarna så kanske man kan stanna 4 månader :laugh:

Det är ju skit att bli kass när man äntligen har kommit till paradiset. Men du kryar säkert på dig snabbt, ser att det är en som tar väl hand om dig på sista bilden. :)
Jo hon är som ett häftplåster på mig:) försöker nån av dom andra komma i närheten så morrar hon bara åt dom, å när dom är före henne hos mig så försöker hon bara trycka undan dom istället så är riktigt sotis :laugh:

Det är ju skit att bli kass när man äntligen har kommit till paradiset. Men du kryar säkert på dig snabbt, ser att det är en som tar väl hand om dig på sista bilden. :)
Doktor Micke ordinerar 2 matskedar lao kao varannan timme och däremellan 1 flaska Leo med is:D;)blir du inte bättre efter det öka dosen till det dubbla:cool:

Nä riktigt skit att bli sjuk när man äntligen kommit iväg:(

Krya på dig:beer:

Börjar bli hopp om livet efter förkylningen som börjar så sakteligt ge med sig så pass pigg idag att vi tog en "snabbtur" till Big-C för lite shopping när nu dessutom rörligheten i nacken börjat ge med sig så bilkörning kändes säkert vart bara 3 6or på v75 så inte spelpengarna tillbaka ens, annars inget nytt på tapeten förutom att jag nog smittat ner damen :(så nu lär väl hon bli liggandes några dagar.

Får väl om inte annat ta Micke.Ts råd då fast byter då nog ut lao kao mot en single malt då:) har ju haft 4 helvita dgr på raken nu så på tiden börja göra nått åt vätskebalansen kanske;)

Morgon stund har guld i mun säger man väl, vet ej hur mycket det har med åldern att göra men har helt klart blivit en av höjdpunkterna för mig rogivande att ta med sig en kopp kaffe å sätta sig ute lyssna på fågeltjatter se omgivningen vakna till å solen kliva upp:thumbsup: är ju första gången i år man orkat med så lite extra skönt känns det vakthundarna verkar också njuta för fullt när det inte är så varmt.

vad sen dagen bjuder på får man nog vänta å se i vilken form damen är i orkar hon så är det säkert en del på tapeten annars får jag väl stöka på lite här hemma försöka få igång gräsklipparen t.ex hade aldrig igång den förra året å kanske sen dra en sväng till city i eftermiddag å kolla in vilka kylda drycker som står till bjuds :)

Var inga större utsvävningar igår utan hemma redan före kl 18 vart totalt 4 små öl 2 He + 2 Ch den på förra bilden från Happy Bar hade tänkt äta där men hade lagt ner matservering hade annars ganska hyfsat käk förra året, så fick gå snett mittemot till Yokotai å ta mig en clubsandwich innan jag avsluta puprundan med 2 öl på stammisbaren tiki tiki å träffa lite gamla bekanta var egentligen inte ens speciellt gott utan mer ett måste efter flera dagars torka ;)

Känner däremot att jag nog har alldeles för mycket slem kvar i lungorna för att vara bra piper å lever fan framförallt på natten var även lite blodblandat som jag hosta upp nu på morgonen törs inte berätta det för damen för då blir det nog sjukhuset direkt :laugh: men man får nog kanske ta det lugnt ett tag till så man inte drar på sig nån lunginflammation.

Hundarna här hemma verka tycka min uppgift är att hela min vakna tid ha dom i knät så får gömma mig om jag ska få tid för datorn å skriva här t.ex :laugh:

Idag blir det nog en bara sväng å kika på vattenrenare å även en skrivare en laser med wifi känns stabilast ? så har nån nått bra tips så mottages det gärna sen gissar jag det blir till å följa börserna runt om i världen.

Liknande trådar

B
Svar
0
Visningar
956
Boonruam Karlsson
B

Tillbaka
Topp