Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag vill på detta sätt hylla och ära mitt älskade Malmö FF som i kväll mot IFK Norrköping säkrade ännu en inteckning i Lennart Johanssons pokal. Bra gjort himmelsblå pågar!
Jag vill på detta sätt hylla och ära mitt älskade Malmö FF som i kväll mot IFK Norrköping säkrade ännu en inteckning i Lennart Johanssons pokal. Bra gjort himmelsblå pågar!
Komplext att få det att funka med barn i Skolan, nästa år börjar lillpojken i skolan då blir det svårare att flänga fram och tillbaks som vi gör men jag har börjat snegla på hur vi skall lösa detta framöver
Komplext att få det att funka med barn i Skolan, nästa år börjar lillpojken i skolan då blir det svårare att flänga fram och tillbaks som vi gör men jag har börjat snegla på hur vi skall lösa detta framöver
Här har skolan blivit stenhårda med att ge ledigt, vid nationella prov kan man glömma all ledighet.
Ska barnet/barnen va lediga mer än 10 dagar för tex. en resa så skall rektorn bevilja det, och då ska det finnas särskilda skäl, annars avslag direkt. Så för oss blir det sommarlovet -18
Exakt, dessutom är biljetterna svindyra under jullovet. @Jonas kan ju ta med sig familjen till Sverige och fira jul, jag vill i alla fall försöka lägga pengar på något roligare med barnen än dyra flygbiljetter.
Exakt, dessutom är biljetterna svindyra under jullovet. @Jonas kan ju ta med sig familjen till Sverige och fira jul, jag vill i alla fall försöka lägga pengar på något roligare med barnen än dyra flygbiljetter.
Nej jag vill inte till Sverige överhuvudtaget sen skall jag spara pengar till hus så då har jag inte råd att åka på resor jag inte vill göra, har ingen längtan till Sverige.
Dock hade inte frugan vart gravid så hade vi flygit på någon semester loven som vart nu blev det bara biltur men jag använder inte skolgången som ursäkt
Något roligare med barnen, är det tråkigt att åka till Thailand nu trodde längtan var olidig?
555555.
Nä klart du gör vad som passar er men man skall inte sitta och skapa bortförklaringar för då blir du sittandes i Skåne, kommer aldrig där ifrån och har byggt ett hus i onödan
Något roligare med barnen, är det tråkigt att åka till Thailand nu trodde längtan var olidig?
555555.
Nä klart du gör vad som passar er men man skall inte sitta och skapa bortförklaringar för då blir du sittandes i Skåne, kommer aldrig där ifrån och har byggt ett hus i onödan
Han är inte död och begraven ännu så berras tid kommer. Skolan är nr 1 och thailandssemestrar får planeras efter det. Din resa till Thailand kostar väl dig inget som jag har uppfattat det (jag kan ha fel) skicka familjen din för att besöka platsen du är uppväxt på kostar en del så kanske inte så konstigt att Sverige inte lockar.
Biljetterna helt klart dyra över jul framförallt om man väntar för länge med beställa damens å dotterns gick ner på 14383 kr för två med baggarna beställde den 14/10 flex idag samma 14846 kr hem för dottern gick på 5669 kr idag samma 9199 kr å skolorna inte lätta försökte få ledigt för hon i 10 dgr vart nobben fick bara hälften trots knappt någon frånvaro alls varken ledig eller sjuk på 2,5 år
Han är inte död och begraven ännu så berras tid kommer. Skolan är nr 1 och thailandssemestrar får planeras efter det. Din resa till Thailand kostar väl dig inget som jag har uppfattat det (jag kan ha fel) skicka familjen din för att besöka platsen du är uppväxt på kostar en del så kanske inte så konstigt att Sverige inte lockar
Sverige lockar inte för jag vill inte dit.
Va 17 ska vi göra i Sverige vi har redan vart där, då finns det roligare resmål.
Nä farsan och dom kommer till Thailand till nyår istället för dom flyger hellre dit än vi till Sverige och blir jobbigt för oss att flyga med en knappt 2 månaders bäbis.
Sverige lockar inte för jag vill inte dit.
Va 17 ska vi göra i Sverige vi har redan vart där, då finns det roligare resmål.
Nä farsan och dom kommer till Thailand till nyår istället för dom flyger hellre dit än vi till Sverige och blir jobbigt för oss att flyga med en knappt 2 månaders bäbis.
2 månaders bäbisar ska inte flyga så där är du rätt ute. Men nog blir upplägget ekonomiskt fördelaktigt för dig Jonas, ingen kritik utan jag retas bara om det inte framgår. Vänder mig bara mot sättet du argumenterar med Berra och som jag inte riktigt förstår.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.