Månadskostnad wifi Thailand

Lyckas man inte när frugan är med till banken, husbok och att man redan är kund i banken så hjälper det nog inte att vara charmig
Jag har ju lyckats bra innan då jag har lönekontot i Thailand och som sagt en hel del konton men inte ens det hjälpte.
Vill du ha ett till trots att jag har 4 konton så intyg från svenska ambassaden sa dom, tyvvär nya reglerna nu och vi måste följa.

Jag har ju lyckats bra innan då jag har lönekontot i Thailand och som sagt en hel del konton men inte ens det hjälpte.
Vill du ha ett till trots att jag har 4 konton så intyg från svenska ambassaden sa dom, tyvvär nya reglerna nu och vi måste följa.
Inget jag tänker att besöka ambassaden för.

Har ju inte med wifi att göra men det har ju övergått till att handla om konton, jag har inget konto här å äger ingenting här (knappt kläderna på kroppen 555) föresten går det att växla kontanter nu? Har med mej lite svarta julgranspengar från förra året 555, i Sverige betraktas man ju som kriminell om man vill betala med kontanter så tog med dom hit

Har ju inte med wifi att göra men det har ju övergått till att handla om konton, jag har inget konto här å äger ingenting här (knappt kläderna på kroppen 555) föresten går det att växla kontanter nu? Har med mej lite svarta julgranspengar från förra året 555, i Sverige betraktas man ju som kriminell om man vill betala med kontanter så tog med dom hit
Det finns en separat tråd om THB, där brukade jag publicera äkta kontantkurs, dvs den som går att handla för nu. Men den verkar vara stängd för vidare kommentarer.

Ok, visste inte att det var så, jag har jobbat och har lagligt och legal inkomst i Thailanad sen 12 år tillbaks så kan ju inte svara på det, min lön är deklarerad och skattad så det ni håller på med är eran sak. jag betalar moms och skatt på min lön jag tjänar här så dra inte in mig i er skit....

Enligt bankkontoret måste du idag minst ha ett Non imm O och certifikate of residence och intyg från ambassaden.
När jag öppnade mina konton behövdes inget.

Det är ju det jag alltid har sagt, det var bättre på Thaksins tid.

Juntan ska snörpa till allting.

Snart måste man väl ha visum för att få beställa en öl i baren.

BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp