Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fast abbonemang? Runt 1200 bath har jag för mig att man får obegränsat för , Själv har jag obegränsat känns det som (har aldrig trots ivrig användning aldrig tagit slut innan 31 dagen. jag har Thrue för 200 bath månad. kör ett kort i en telia dong från sverige, fungerar klanderfritt i risbyn där vi bor
Nu är det som regel 36 månaders bindningstid som gäller.
2015 betalade jag 899 per månad.
Installation 699 och tv-kanaler ingick.
Men som utlänning fick jag inte installera utan WP.
Det kontraktet skrevs på ägaren till huset.
Lätt att hitta senaste erbjudanden på en enkel sökning.
Fiber hemma, unlimited, 12 månaders bindningstid, inget WP behövs, HBO streaming och många kanaler ingår 749thb i månaden.
2015 fanns det knappt fiber i Thailand, gammal skåpmat, 8 år sen om par månader.....
Men eftersom du skriver månadskostnad wifi så får du nog det för runt 100 baht, får du en inloggning och kan logga in på AIS wifi med din device om du träffar på ett wifinät när du är ute.
Fast jag hade nog satsat på ett internetabonemang
Har för mig att True tar 5-700/månad för 50 GB i telefonen.
TOT Fiber ca 700/mån för 1gb/500 mb.
På "suvvan" kan man ju köpa simkort och ladda upp så fort man kommit ut från tullen om man inte stannar så länge.
Hade för mig man får roama (begränsat) billigt även på svenska simkort i Thailand men kanske minns fel där.
På "suvvan" kan man ju köpa simkort och ladda upp så fort man kommit ut från tullen om man inte stannar så länge.
Hade för mig man får roama (begränsat) billigt även på svenska simkort i Thailand men kanske minns fel där.
Telenor kan du använda på Dtac nätet utan extra kostnad, iaf innan, är ju samma bolag.
Styvmorsan hade ju telenor och dom streama netflix på hotellrummet utan extra kostnad.
Förra vintern hade vi bara simkort i dumfonen å internetdelade 200thb/mån funkade bra för våra behov, förr om åren har vi haft slow fiber som dom säger men en massa krångel när vi åker till Sverige (har ju ingen lust att betala för något vi inte kan använda när vi är i Sverige)
Nu har vi inte uppkopling i bara telefonen. I vårt hus har vi fiber ca 700 i mån men när inte vi är där eller min frus syster dotter
inte sitter där och pluggar stänger hon av det, när vi kommer ner fixar hon igång det en mån. Så vi bet inte för helår utan månvis
Om man vill ha fast Internet i huset i Bang Saray med wifi router vilket bolag rekommenderar ni? Behöver inga kanaler endast ett snabbt pålitligt Internet.
Om man vill ha fast Internet i huset i Bang Saray med wifi router vilket bolag rekommenderar ni? Behöver inga kanaler endast ett snabbt pålitligt Internet.
I detta fallet ska det vara höra.
Det är inte allt för ofta jag gnäller på stavning. Däremot kan jag gnälla när meningsuppbyggnader och grammatik är så pass undermålig så att det är svårt att tyda innehållet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.