Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
”Det fanns också andra överraskande fynd i den stora datamängden. I resultaten kunde forskarna se att de personer som emellanåt åt sötsaker hade bättre hjärt-kärlhälsa än personer som aldrig åt samma sorts sötsaker.”
Snorig och lite hostig har jag blivit. Och ingen smak och lukt heller sen igår men det är vanligt för mig vid förkylning. Så jag tror inte det är Covid, ingen feber och lite för pigg för det. Mansförkylningar är inte roliga dock.
”Det fanns också andra överraskande fynd i den stora datamängden. I resultaten kunde forskarna se att de personer som emellanåt åt sötsaker hade bättre hjärt-kärlhälsa än personer som aldrig åt samma sorts sötsaker.”
Ingen aning jag missade att han hade skrivit att han skulle lämna forumet. Men nån annan medlem skrev "forumet har blivit sån jäkla hackande istället för utbyte av info" och det kan kanske gårillan instämde i.
Han skrev att han lider av inflammatorisk sjukdom som förkortas CIDP och mot det hjälper tydligen inte att skölja öronen.
Her var gratis EL rullestol til fattige , Men det fins ikke fattige svensker , dei er rik påstår dei , Så alle rike må betale for stolen . Men her tror jeg er en gammel modell , det står extra batteri . Litium batteri koster 6000baht men små bilbatteri er billige .
Snorig och lite hostig har jag blivit. Och ingen smak och lukt heller sen igår men det är vanligt för mig vid förkylning. Så jag tror inte det är Covid, ingen feber och lite för pigg för det. Mansförkylningar är inte roliga dock.
Samma här hos oss nu ett tag, först bleb pojken förkyld och hostade, sen blev frugan förkyld och hon tappade luktsinnet, även jag fick en omgång med rejäl hosta några dagar, värk i kroppen och trötthet, men vi är nästan bra nu.
Det är för närvarande en hög smittspridning av vinterkräksjuka, mykoplasma och influensa i samhället. Det visar dagens lägesbild från Folkhälsomyndigheten, enligt SVT Nyheter.
Influensaepidemin har dragit igång och sannolikt kommer fler än vanligt att bli sjuka den här julen, enligt statsepidemiolog Magnus Gisslén.
Spridningen av mykoplasma, som kan orsaka lunginflammation och som fått stor uppmärksamhet under hösten, ser inte ut att klinga av.
– Antalet som intensivvårdas har varit extremt, på en nivå som jag aldrig tidigare sett under mina år som infektionsläkare, säger Gisslén.
Svårast har personer mellan 20 och 30 drabbats.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.