Problem med att ringa till AIS från Sverige

 
A

Anonym

Gäst
Vi har funnit att det är problem med att ringa från Sverige till AIS (one to call) abonnenter i Thailand från Sverige , Till de i Släkten som har True är det inga problem , nån som vet mer om detta , eller har upptäckt samma , har varit så nu en månad drygt
 
Varför skaffar inte folket på vischan internet så dom kan ringa och bli nådda gratis?
Samma problem med tjejens morsa, massa strul med hennes mobiler, va fn fixa internet i huset så kan ju ungarna ha kul också. Nope inget internet å Inget varmvatten ska in i det huset, el e farligt.

Sorry för ot, nej har inte haft specifikt ditt problem
 
Senast redigerad av en moderator:
Ja du , en bra fråga tycker jag ,, Men de är ju Thai , och äldre just detta handlar om , och frågan är , varför just bara AIS
 
Vi har funnit att det är problem med att ringa från Sverige till AIS (one to call) abonnenter i Thailand från Sverige , Till de i Släkten som har True är det inga problem , nån som vet mer om detta , eller har upptäckt samma , har varit så nu en månad drygt

Några månader sedan jag råkade ringa mobilen istället för Line av misstag till polare i Phuket men då fungerade det bra. Ringde från Telenor till AIS(One to call).
 
Varför skaffar inte folket på vischan internet så dom kan ringa och bli nådda gratis?
Samma problem med tjejens morsa, massa strul med hennes mobiler, va fn fixa internet i huset så kan ju ungarna ha kul också. Nope inget internet å Inget varmvatten ska in i det huset, el e farligt.

Sorry för ot, nej har inte haft specifikt ditt problem
Det kostar pengar
 
Varför skaffar inte folket på vischan internet så dom kan ringa och bli nådda gratis?
Samma problem med tjejens morsa, massa strul med hennes mobiler, va fn fixa internet i huset så kan ju ungarna ha kul också. Nope inget internet å Inget varmvatten ska in i det huset, el e farligt.

Sorry för ot, nej har inte haft specifikt ditt problem
Finns ingen internet i vår by , Byhövdning har , men vägrar dela ..
Samma i massor av byar ... Jaja jag vet . I ILs by har alla och det är väl dessutom GRATIS :rolleyes:
 
Finns ingen internet i vår by , Byhövdning har , men vägrar dela ..
Samma i massor av byar ... Jaja jag vet . I ILs by har alla och det är väl dessutom GRATIS :rolleyes:
Varje hushåll får ju betala dragning av egen lina om ingen finns sen innan.
Så gäller ju överallt här nere väl?
Så vill man ha internet till huset får man kontakta den operatör man vill ha också drar dom lina från närmsta station.
Har ju inte alla operatörer stationer överallt men om byhövdingen har internet i huset så har ju minst en operatör station där.
Så kontakta samma operatör som han, handlar oftast inte om stora kostnader efter första kabel och station är dragna och det är dem ju eftersom byhövdingen har.
 
Finns ingen internet i vår by , Byhövdning har , men vägrar dela ..
Samma i massor av byar ... Jaja jag vet . I ILs by har alla och det är väl dessutom GRATIS :rolleyes:
Om nu hövdingen har, så borde väl alla ha.
Du svamlar i vanlig ordning
Eller har han en egen satellit sändare, dyrt.
 
Varje hushåll får ju betala dragning av egen lina om ingen finns sen innan.
Så gäller ju överallt här nere väl?
Så vill man ha internet till huset får man kontakta den operatör man vill ha också drar dom lina från närmsta station.
Har ju inte alla operatörer stationer överallt men om byhövdingen har internet i huset så har ju minst en operatör station där.
Så kontakta samma operatör som han, handlar oftast inte om stora kostnader efter första kabel och station är dragna och det är dem ju eftersom byhövdingen har.
Kostar inte mycket om dom är några som går samman. Jag själv fick betala 1500 baht för att få fiber i huset för 5 år sen, inkl router. Då var jag först i villagen med fiber.
Telefon lina finns väl annars i dom flesta villages så dom kan köra ADSL.
 
Kostar inte mycket om dom är några som går samman. Jag själv fick betala 1500 baht för att få fiber i huset för 5 år sen, inkl router. Då var jag först i villagen med fiber.
Telefon lina finns väl annars i dom flesta villages så dom kan köra ADSL.
Jo men nu pratar dom väl om ocivilicerade byar ute på landet?
Där är det inte säkert det finns telefonlina dragen till huset ;)
 
Nu tänkte du lika illa som Thai.
Vad kostar billigaste internet abbet, hur mycket sparar man in i samtal på det, spec om man har släkt utomlands?
Vad då vist kan man spara pengar, inget snack om saken
Jo men nu pratar dom väl om ocivilicerade byar ute på landet?
Där är det inte säkert det finns telefonlina dragen till huset ;)
Nu pratade ju joker att en person hade internet, om en har finns ju det möjligheter att de som kan betala också kan få internet.
Nu vet ju vi att Joker inta har ekonomiska möjligheter att bidra.
 
 

Liknande trådar

G
Svar
1
Visningar
2 K
Wanpen
W
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
natcha
N
W
Svar
27
Visningar
3 K
mangokid
M
A
Svar
5
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp