Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vet inte och kan inte allt om Thai, vem kan det. Men har mycket kontakt med Thai i vår by och när jag är där 1 mån varje år bara thai folk
Bor man i en turist ort har man inte så mycke kontakt med thai folk. Hennes bröder och jag pratar mycket om vad som ska hända
med dras mors mark, myvke mark. Så att vara med thai är jag nog
I Sverig er folk begynt å ta forkylningsvaccin for vinteren , Er det noen som har vert forkylt mer eller mindre her i Thailand ,Jeg har vert i Thailand i snart 14 år og ingen sykdom har jeg hatt i Thailand ,
I Sverig er folk begynt å ta forkylningsvaccin for vinteren , Er det noen som har vert forkylt mer eller mindre her i Thailand ,Jeg har vert i Thailand i snart 14 år og ingen sykdom har jeg hatt i Thailand ,
Det har stott i mange svenske tidningar ,kor viktig Omega 3 er skal du halde deg frisk så spis mye Laks den er full i Omega 3 .Og svenskene spiser mye Laks ,flere tusen tonn for året .
Vet inte och kan inte allt om Thai, vem kan det. Men har mycket kontakt med Thai i vår by och när jag är där 1 mån varje år bara thai folk
Bor man i en turist ort har man inte så mycke kontakt med thai folk. Hennes bröder och jag pratar mycket om vad som ska hända
Du är nog en riktigt smart kille du Ormet, Är i Thai i månad varje år och pratar mao Thai gansak obehindrat om du pratar mycket med hennes bröder " Hennes bröder och jag pratar mycket om vad som ska hända
med dras mors mark, myvke mark. Så att vara med thai är jag nog"
Här i vår by är grannens söner advokater och lärare , men inte fasen pratar de många ord Engelska, så kan du prata "mycket" med hennes bröder i byn måste du vara riktigt duktig på Thai/ Isaan. Jag har bott här några år i byn , klarar mig hyfsat i vardagslivet men inte fasen kan jag gå i djupare diskussioner om hur det skall bli med marken Paa och Yai äger den dagen de trillar av pin
Det har stott i mange svenske tidningar ,kor viktig Omega 3 er skal du halde deg frisk så spis mye Laks den er full i Omega 3 .Og svenskene spiser mye Laks ,flere tusen tonn for året .
Jeg kommer att leva lenge i Thailand ,seier mine granner ,dei har prata med Big Buddha og han skal be for meg så jeg kommer til å leva til jeg blir 100 år, Jeg har fått det skriftele , Og vist ikke kan jeg reklamera att det ikke stemmer
Polen er de landet som kjoper mest oppdrett laks av Norge 175 tusen tonn ,men jeg tror dei kjoper inn Norsk laks og foredla .for å selge videre ,som mange land i EU gjor , Jeg tror jeg har lest att Sverige kjoper 2 tusen tonn Laks av Norge for året SE export lista vedlegg ,
Polen er de landet som kjoper mest oppdrett laks av Norge 175 tusen tonn ,men jeg tror dei kjoper inn Norsk laks og foredla .for å selge videre ,som mange land i EU gjor , Jeg tror jeg har lest att Sverige kjoper 2 tusen tonn Laks av Norge for året SE export lista vedlegg ,
Det bor mycket Isaanfolk i turistorterna. Alla min grannar är från Isaan. Det är mycket du och IL inte vet om Thailand men ni är ju bara här som turister i motsats till oss åretruntboende.
Minns inte vad jag betalade, tyckte det såg exklusivt ut i broschyrerna. Men bufféer är luriga och nu har jag lärt min läxa, the hard (eller loose) way.
Bufféer är lite luriga i dom flesta länder och det går väl inte ett år utan att folk blir sjuka på ett vanligt julbord här i Sverige heller och i varma länder med en annan bakterieflora och odrickbart vatten ökar naturligtvis risken avsevärt.
Du skulle nog ha mycket att lära ärketuristen på ön Phuket som har flera gånger mer turister än Thailändare på ön som ligger i topp på listan 2023 över ”Top 10 overcrowded destinations in the world”
Du skulle nog ha mycket att lära ärketuristen på ön Phuket som har flera gånger mer turister än Thailändare på ön som ligger i topp på listan 2023 över ”Top 10 overcrowded destinations in the world”
Krabi har jag bara vart 2 gånger, skulle det vara overcrowded??
Har vart på många ställen som är mer överbefolkat än Krabi, tycker det var motsatt glesbefolkat, jag bodde i Ao Nang ena gången och Rayavadee ena gången.
Även vart på många ställen som är mer överbefolkat än Pattaya, tom Göteborg vissa ställen, vissa tider och dagar.
Mer trångt i Nordstan än på Central Festival.
Smögen sommartid.
Krabi har jag bara vart 2 gånger, skulle det vara overcrowded??
Har vart på många ställen som är mer överbefolkat än Krabi, tycker det var motsatt glesbefolkat, jag bodde i Ao Nang ena gången och Rayavadee ena gången.
Även vart på många ställen som är mer överbefolkat än Pattaya, tom Göteborg vissa ställen, vissa tider och dagar.
Mer trångt i Nordstan än på Central Festival.
Smögen sommartid.
Jo jag såg sen att det var turister per invånare.
Stod bara overcrowded innan och då tänkte jag ju överbefolkat och trängsel och det har jag varit på många ställen som är värre.
Kanske Smögen hade platsat vissa dagar för där är ju öde på vintern då det bara är fastboende till att ibland knappt kunna ta sig fram pga alla turister sommartid.
Är kanske så hos dig med så du är gunnarg motsvarighet i Sverige då ärketuristen på ön
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.