Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det verkar som att ni får dras med mig ett tag till. Hos tant Doktorn fick jag reda på att alla prover var bra och att mitt blodtryck (efter lätt medicinering) är som en 20-årings, 120/80. Så det känns riktigt bra!
Idag fick jag tillbringa några timmar på en helgöppen vårdcentral på sjukhusområdet i Lund. Jag skar mig i vänstra fulfingret på glas för närmare en månad sedan och i morse hade fingret blivit varmt och svullnat upp. Läkaren punkterade med en tunn kanyl och ut kom en del var. Han tyckte det var bra att jag kom, en sekundär inkapslad infektion kan vara farlig. Så det blir till att knapra i sig antibiotika i form av Kåvepenin i 10 dagar för säkerhets skull.
Idag fick jag tillbringa några timmar på en helgöppen vårdcentral på sjukhusområdet i Lund. Jag skar mig i vänstra fulfingret på glas för närmare en månad sedan och i morse hade fingret blivit varmt och svullnat upp. Läkaren punkterade med en tunn kanyl och ut kom en del var. Han tyckte det var bra att jag kom, en sekundär inkapslad infektion kan vara farlig. Så det blir till att knapra i sig antibiotika i form av Kåvepenin i 10 dagar för säkerhets skull.
Får väl försöka stå ut och sätta en kork där bak. Det är längesen jag tog antibiotika, kan inte minnas att jag fick rännskita då. Hoppas man slipper det problemet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.