Medicinska problem för oss män / gubbar

Sen kan väl påverkat att kärring som föll in i Thaimentaliteten igen och jag 2 dagar och dagen innan julafton upp 06 till Maxi, hem storstäda samtidigt gjorde klart i köket, körde till Jönköping och handla bord och julklappar, tillbaka och handla mer julklappar.
Tillbaka hem hade dom knappt gått upp ur sängen, skruva ihop bord och möblera.
Packa julklappar.
Höll på hela kvällen, upp kl 06 började förbereda julmat och julafton, slutstädade.
Julmiddag fick jag satt mig med ett glas.
0 hjälp.

Senast ändrad:
Sen kan väl påverkat att kärring som föll in i Thaimentaliteten igen och jag 2 dagar och dagen innan julafton upp 06 till Maxi, hem storstäda samtidigt gjorde klart i köket, körde till Jönköping och handla bord och julklappar, tillbaka och handla mer julklappar.
Tillbaka hem hade dom knappt gått upp ur sängen, skruva ihop bord och möblera.
Packa julklappar.
Höll på hela kvällen, upp kl 06 började förbereda julmat och julafton, slutstädade.
Julmiddag fick jag satt mig med ett glas.
0 hjälp.
Allt gick bra, funkat bra i Sverige, blev bättre.
Men nu dum i huvudet, sett nån som kallar sig thai madam sweden från norrland där gubben betalat total skönhetsoperation och fått för sig jag skall göra det åt henne.
Vart 2 galna dagar innan idag.
Jag har sagt att beter du dig så, köper jag en enkel direkt hem för dig, barnen stannar här.
Men sen tänker jag hur 17 tar jag hand om ungarna när på sjön.
Idag tvärtom men blev så arg över betendet och vad hon sa så ända anledningen att jag spelat med idag vart för barn och familj.

Vad hon ser på internet så får alla thai fruar så mycket och hon ingenting, dom fixar operationer, bygger hus och jag är skitfattig för bygger för oss som familj räknas inte.
Kom upp sista 2 dagarna och idag gjort ett spel för att hålla fasaden öppen.
Enda anledningen att jag inte kasta ut henne och köpte enkel till thailand för 2 dagar sen är att vet inte vem som kan ta hand om barnen när jag jobbar.
Får se om går över men just nu vill jag inte vara gift med den kvinnan.

Nu morgontryck 120/87.
Tycker dock att faller lite väl fort, dom sa att medicinen tar vanligtvis ett tag innan verkar och kommer ha högt ett tag och inte ok till Fred.
Men läste på biverkningar att kan få lågt blodtryck.
Får se imorrn.
Pisset skumfritt.

Vad hon ser på internet så får alla thai fruar så mycket och hon ingenting, dom fixar operationer, bygger hus och jag är skitfattig för bygger för oss som familj räknas inte.
Kom upp sista 2 dagarna och idag gjort ett spel för att hålla fasaden öppen.
Enda anledningen att jag inte kasta ut henne och köpte enkel till thailand för 2 dagar sen är att vet inte vem som kan ta hand om barnen när jag jobbar.
Får se om går över men just nu vill jag inte vara gift med den kvinnan.

Enda medicinen är gemensam ekonomi.
Då är det hennes ”egna” pengar som ska användas och det vill hon inte.

Dock lugnat sig nu när nyåret slut, hon är bara full av skit och den riktiga anledningen tror jag var hemlängtan och ville till byn och festa med alla andra över nyår.
För började par dagar innan nyår efter hängt på fb och tiktok kollat på släktingar och vänner som sänt video.
Får se, när ungarna är gamla nog att flytta ut skall jag skilja mig och leve singel till döden skiljer mig åt. Bara göra sånt jag vill, bara lägga pengar på mig.

Allt gick bra, funkat bra i Sverige, blev bättre.
Men nu dum i huvudet, sett nån som kallar sig thai madam sweden från norrland där gubben betalat total skönhetsoperation och fått för sig jag skall göra det åt henne.
Vart 2 galna dagar innan idag.
Jag har sagt att beter du dig så, köper jag en enkel direkt hem för dig, barnen stannar här.
Men sen tänker jag hur 17 tar jag hand om ungarna när på sjön.
Idag tvärtom men blev så arg över betendet och vad hon sa så ända anledningen att jag spelat med idag vart för barn och familj.
Thai koma...kultur även det :beer: Samma med Julia men pussar och förståelse löser knutan snabbt. Oftast när jag ransakar mitt nordiska beteende så begrip man vars man är i förhållande till där månen är upp och ner...Thai ser saker innan problem uppstår medans jag ser min väg till resultat. Allt handlar nog mest om utbildning och erfarenheter vilket skiljer sig mycket här uppe. Blockering är inget Thai uppskattar överlag:)

Hon har väl barnbidrag för yngsta och underhållsbidrag för äldsta sonen iaf. Sedan vet jag ej hur det är med barnbidrag för äldsta, det övergår väl till studiebidrag vid en viss ålder tror jag.
Han får studiebidraget och barnbidraget väntar vi på medans nav och försäkringskassan är eniga, det kommer väl nästan med säkerhet från Norge till mig då jag inte ingår i svensk försäkringskassa utan norska nav.
Undehållsbidrag vad är det, vi tar ut 0kr i bidrag.

Riktigt djäkla illa att de tar prover som patienten inte begärt och heller inte informeras om innan , rena kommunistfasonerna :mad: :mad: :mad:
Mina läkare tar många olika prover på mig som jag inte begärt. Tycker att läkaren kan sköta det för jag har noll koll.
Tycker inte det är något konstigt, dom vet nog vad dom sysslar med?
Jag får i varje fall mycket bra hjälp av sjukvården. Men jag har kanske tur att alltid fått bra läkare.
Sen att läkaren skickar in ett högt PEth resultat till Transportstyrelsen utan patientens vetskap är för djävligt.

Thai koma...kultur även det :beer: Samma med Julia men pussar och förståelse löser knutan snabbt. Oftast när jag ransakar mitt nordiska beteende så begrip man vars man är i förhållande till där månen är upp och ner...Thai ser saker innan problem uppstår medans jag ser min väg till resultat. Allt handlar nog mest om utbildning och erfarenheter vilket skiljer sig mycket här uppe. Blockering är inget Thai uppskattar överlag:)
Oh herregud, thai ser saker innan uppstår, ärligt du har traskat runt själv för mycket i skogen!

Han får studiebidraget och barnbidraget väntar vi på medans nav och försäkringskassan är eniga, det kommer väl nästan med säkerhet från Norge till mig då jag inte ingår i svensk försäkringskassa utan norska nav.
Undehållsbidrag vad är det, vi tar ut 0kr i bidrag.
Underhållsbidrag som pappan ska betala egentligen till äldsta fast det betalas ut genom Försäkringskassan eftersom sonens pappa nu är borta, även om han hade levt så får ju inte Försäkringskassan tag i honom för att betala. Tror det ligger på strax över 2200 kr/ månad när han är i den åldern.

Underhållsstöd från Försäkringskassan - Försäkringskassan Underhållsstöd från Försäkringskassan

Liknande trådar

G
Svar
1
Visningar
2 K
Wanpen
W
A
Svar
0
Visningar