Medicinska problem för oss män / gubbar

Vi var inne på sjukhuset idag, efter dom gjort en undersökning kom dom på att operationen behövs inte, för nu blev diagnosen viking sjukan, så sambon fick en kortison spruta istället. Sen blir det återbesök så småningom.
Då har du en Viking hemma nu?? :)
Efter jag slutade jobba så har mitt finger inte blivit värre.
Dom gör ändå inget så länge jag får ner handen i fickan.
Jag har antydningar även i andra handen men även det stannade efter jag slutade jobba.
Hälsa gubben.

Testade blodtrycket på morgonen före kaffe & innan man blivit allt för irriterad och grinig :)

20260813_071527.webp

För mig är det dags för återbesök hos "Dr Öga" imorgon förmiddag. Jag gillar det inte alls men det är naturligtvis bra att dom håller koll. Återstår att se vad resultatet blir.

För mig är det dags för återbesök hos "Dr Öga" imorgon förmiddag. Jag gillar det inte alls men det är naturligtvis bra att dom håller koll. Återstår att se vad resultatet blir.
Återbesöket avklarat efter tortyr i den där jäkla synfältsmaskinen. Jag har lite synfältsbortfall och för att det inte skall accelerera skrev hon ut svaga, trycksänkande droppar som skall tas en gång dagligen. Ny läkare, nya tankegångar. Så det blir att bege sig till apoteket i eftermiddag och hämta ut. Tillbaks till kliniken igen om 6 månader.

Återbesöket avklarat efter tortyr i den där jäkla synfältsmaskinen. Jag har lite synfältsbortfall och för att det inte skall accelerera skrev hon ut svaga, trycksänkande droppar som skall tas en gång dagligen. Ny läkare, nya tankegångar. Så det blir att bege sig till apoteket i eftermiddag och hämta ut. Tillbaks till kliniken igen om 6 månader.
Och den där skitdroppen som gör så himla ont i ögonen.

Liknande trådar

G
Svar
1
Visningar
2 K
Wanpen
W
A
Svar
0
Visningar