Mackfaktorns Thairesa 2018

Är det de halvfärdiga vita som dom skall ha 5.5 miljoner för?
Isåfall är det ju dyrare än i Pattaya.
5.5 miljoner får du ju ett stort nytt hus i välskött village med gym och fin pool.
Låter väldigt dyrt, men kanske är sådana priser hyfsat centralt där uppe?
I villagen vi hyr gick ett hus nu för 4 miljoner och då hade dom privat pool på tomten utöver villagens pool har även gym ca. 150m2 boyta enplanshus.

Gick förbi en reklamskylt för bolaget å startpriset för denna modell ligger nu på 4,6 minns jag rätt så låg det på 2,7 när vi köpte vårat å då är det riktigt basic så mina beräkningar är nog i underkant t.o.m men att grannarna ska få 5,5 som dom begär för sitt känns långsökt när ett nytt går på 4,6 för skiljer ju bara några hundra meter till nya området
f6a481c624cfdb476beec83e24b43c5e.jpg

La in en liten brasklapp igår när damen ville gå å äta till samma ställe för 4e gången har jäkligt bra mat men va fan, så sagt å gjort stanna vi på ett ställe jag kikat på flera år alltid varit fullt med folk när vi passerat heter wine thogeter kan starkt rekommendera det [emoji106] riktigt god mat ej dyrt å riktigt fräsch restaurang nu var vi så tidig så bandet hade ej hunnit börja så kan ej uttala mig om dom men annars toppen.
50440218d73dda5eec58fc22e73bcc8d.jpg
58a7e4f0c43ebe84b891a1d7d7d38fee.jpg

Kom å tänka på en man modell större som jag stött på här iaf i 3 år tror han är amerikan "pga dialekten" eller var då jag uppmärksammade han första gången iaf , då för tre år sen så satt han på my bar för dom som känner till den var mitt på dan å prisförhandla då med en dam som jobba där på ett som jag uppfattade å tyckte redan då både föraktfullt å arrogant sätt men hon gick iväg med han iaf såg hon återkomma efter ca 1 timme när jag gått över till min stambar.

Förra året då så var jag å tog lunch på baren mitt emot my bar, Happy Bar då satt eländet i bordet bredvid kan inte kalla han för annat å förhandla pris med en tjej där vad hon skulle ha för å följa med han till Pattaya han prata om en månad vad hon ville ha per dag har för mig hon sa 500 bht å hur många ggr han då skulle få sätta på hon skulle mensveckan räknas in å trodde hon verkligen hon var värd det mm fick för mig han inte alls ens var intresserad av henne utan hela hans resonemang gick bara ut på å förnedra tjejen.

Igår så kom eländet till min stambar är första gången jag sett han där gudskelov, han börja med å förnedra en tjej som jobbar där min åsikt iaf, han fråga henne när hon kom å servera han are you ok yes im ok svara hon, no no sa han i decide if you ok not you.

Sen satt han å prata med förmodade landsmän i säkert en timma å jag kunde inte uppfatta ett ända jäkla gott ord om thailand å thailänskor i synnerhet bara skitsnack + han prata i telefon några ggr i vad jag uppfatta beställa tid hos nån kan ju varit hårklippning manikyr eller nått annat, men vad driver en sån man å vad i helsike har dom här å göra ?

Får se om man stöter på tjommen idag ska in en snabbis nu å säga hej till en som åker hem på onsdag.

planen var att göra det imorgon men nu ska vi fara till Maha Sarakham tidigt imorgon så får bara bli en snabbtur med max 2[emoji482] idag istället ska visst va nått 9 dagars party i Maha Sarakham å har lovat skjutsa damen å sina 2 systrar dit så har nån nått tips vad en nykter falang chaufför kan göra där en hel dag så tages gärna emot [emoji2][emoji6]

Får se om man stöter på tjommen idag ska in en snabbis nu å säga hej till en som åker hem på onsdag.

planen var att göra det imorgon men nu ska vi fara till Maha Sarakham tidigt imorgon så får bara bli en snabbtur med max 2[emoji482] idag istället ska visst va nått 9 dagars party i Maha Sarakham å har lovat skjutsa damen å sina 2 systrar dit så har nån nått tips vad en nykter falang chaufför kan göra där en hel dag så tages gärna emot [emoji2][emoji6]
I Mahasarakham inte mycket en av dom tråkigare städerna och provinserna i Isaan tycker jag.
Iallafall den delen jag hållt till i Mahasarakham stad, Borabue samt frugans by.

Liknande trådar

A
Svar
142
Visningar
10 K
Bossej
B
B
Svar
0
Visningar