Kom å tänka på en man modell större som jag stött på här iaf i 3 år tror han är amerikan "pga dialekten" eller var då jag uppmärksammade han första gången iaf , då för tre år sen så satt han på my bar för dom som känner till den var mitt på dan å prisförhandla då med en dam som jobba där på ett som jag uppfattade å tyckte redan då både föraktfullt å arrogant sätt men hon gick iväg med han iaf såg hon återkomma efter ca 1 timme när jag gått över till min stambar.
Förra året då så var jag å tog lunch på baren mitt emot my bar, Happy Bar då satt eländet i bordet bredvid kan inte kalla han för annat å förhandla pris med en tjej där vad hon skulle ha för å följa med han till Pattaya han prata om en månad vad hon ville ha per dag har för mig hon sa 500 bht å hur många ggr han då skulle få sätta på hon skulle mensveckan räknas in å trodde hon verkligen hon var värd det mm fick för mig han inte alls ens var intresserad av henne utan hela hans resonemang gick bara ut på å förnedra tjejen.
Igår så kom eländet till min stambar är första gången jag sett han där gudskelov, han börja med å förnedra en tjej som jobbar där min åsikt iaf, han fråga henne när hon kom å servera han are you ok yes im ok svara hon, no no sa han i decide if you ok not you.
Sen satt han å prata med förmodade landsmän i säkert en timma å jag kunde inte uppfatta ett ända jäkla gott ord om thailand å thailänskor i synnerhet bara skitsnack + han prata i telefon några ggr i vad jag uppfatta beställa tid hos nån kan ju varit hårklippning manikyr eller nått annat, men vad driver en sån man å vad i helsike har dom här å göra ?