Jag har börjat tröttna på min tjejs beteende, hon var snäll och fin när vi träffades och hon kom hit men nu...
Hon har druckit varje dag när jag kommer hem från jobb, hon har lagat mat till mej men det är ju inte allt, hon har oftast "ont" i huvvet.
Ska jag ge henne mera tid eller ska jag se till att hon åker hem när det är dags för det om en månad.
Har tyvärr samma upplevelse en gång i tiden.Hon sa att hon aldrig drack sprit då vi träffades, men efter ett tag så hade hon inhandlat vin på systemet, och var halvfull då jag kom hem.
Jag sa inget dom 2 första dagarna,sedan blev det fred. och jag fråga om hon ville ha vin till maten, såg redan svaret i hennes blanka ögon.
Hon fick dricka så mycket hon ville, och efter någon timma så låg hon och spydde i muggen,sedan somnade hon.
Nästa dag ,så sa jag bara att om du dricker, skall du inte umgås med mig. Du sa, när vi träffades att du aldrig dricker.
Jag sa en gång till och jag bokar om din hemresa, jag bokade om den efter 2 dagar och hon var hemma igen 4 dagar senare, bodde hos mig totalt 2.5 mån.
Hon blev alldeles galen, då hon fick sprit i sig, så det var en av anledningarna dessutom.
Thaitjejer och sprit är ingen bra komb. enligt mig, men andra har säker annan uppfattning.