Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nån som vet hur man kontaktar Thai Airways i Thailand. På deras nya hemsida saknas kontaktuppgifter helt. Jag `har skickat e-post till contact@thaiairways.com men får inget svar. Någon som vet annan a-postadress eller telefonnummer
Har slagits med precis samma problem. Felaktiga e-postadresser bla. Helt jäkla usla faktiskt. Exfrun ringer alltid och får hjälp. Jag har ringt några gånger också men thailändare verkar få bättre hjälp
Idag har jag forskat vidare i hur man kontaktar Thai airways och hittat följande:
WhatsApp +66 62 132 3532, här får du snabbt svar av en robot som skickar ditt ärende vidare om hon inte kan klara det själv. Jag har nu väntat i 6 timmar på svar av en människa.
Idag har jag forskat vidare i hur man kontaktar Thai airways och hittat följande:
WhatsApp +66 62 132 3532, här får du snabbt svar av en robot som skickar ditt ärende vidare om hon inte kan klara det själv. Jag har nu väntat i 6 timmar på svar av en människa.
en tanke till alla som kräver svar på sekunden just nu är ju att de har väl troligtvis kontoret i Bangkok och de kanske inte är fullbemannade pga av rootblötan.
Jag skulle köpa biljetter förra veckan för att åka till Thailand nästa vecka men jag väntar på grund av översvämningarna. Ni som är på plats i regnet får gärna ge information om flygläget.
Jag skulle köpa biljetter förra veckan för att åka till Thailand nästa vecka men jag väntar på grund av översvämningarna. Ni som är på plats i regnet får gärna ge information om flygläget.
Jag försöker boka rullstol till en kommande resa., det funkade inte på webben, vilket i och för sig var en nyhet, tidigare fick man alltid skicka mail om detta men som sagt jag fick inte web-sidan att fungera. Jag var inne på deras supportsida i whatsapp igår men ännu inget svar, dom kanske är stressade i regnet i Bangkok. Jag har gott om tid och får jag inget svar planerar jag att åka till flygplatsen här i Udon Thani och prata direkt med personalen där.
Jag försöker boka rullstol till en kommande resa., det funkade inte på webben, vilket i och för sig var en nyhet, tidigare fick man alltid skicka mail om detta men som sagt jag fick inte web-sidan att fungera. Jag var inne på deras supportsida i whatsapp igår men ännu inget svar, dom kanske är stressade i regnet i Bangkok. Jag har gott om tid och får jag inget svar planerar jag att åka till flygplatsen här i Udon Thani och prata direkt med personalen där.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.