När åker ni till Thailand nästa gång

Har slagits med precis samma problem. Felaktiga e-postadresser bla. Helt jäkla usla faktiskt. Exfrun ringer alltid och får hjälp. Jag har ringt några gånger också men thailändare verkar få bättre hjälp :unsure:
Idag har jag forskat vidare i hur man kontaktar Thai airways och hittat följande:
WhatsApp +66 62 132 3532, här får du snabbt svar av en robot som skickar ditt ärende vidare om hon inte kan klara det själv. Jag har nu väntat i 6 timmar på svar av en människa.

Telefon Bangkok +66 2356 1111

Idag har jag forskat vidare i hur man kontaktar Thai airways och hittat följande:
WhatsApp +66 62 132 3532, här får du snabbt svar av en robot som skickar ditt ärende vidare om hon inte kan klara det själv. Jag har nu väntat i 6 timmar på svar av en människa.

Vad är.det för problem du har med flygbolaget Lasse?

Det kanske finns någon här.på.forumet som kan hjälpa dig?

Testa även Line

Screenshot_20260927_121337_LINE.webp

Jag skulle köpa biljetter förra veckan för att åka till Thailand nästa vecka men jag väntar på grund av översvämningarna. Ni som är på plats i regnet får gärna ge information om flygläget.

Vad är.det för problem du har med flygbolaget Lasse?

Det kanske finns någon här.på.forumet som kan hjälpa dig?
Jag försöker boka rullstol till en kommande resa., det funkade inte på webben, vilket i och för sig var en nyhet, tidigare fick man alltid skicka mail om detta men som sagt jag fick inte web-sidan att fungera. Jag var inne på deras supportsida i whatsapp igår men ännu inget svar, dom kanske är stressade i regnet i Bangkok. Jag har gott om tid och får jag inget svar planerar jag att åka till flygplatsen här i Udon Thani och prata direkt med personalen där.

Jag försöker boka rullstol till en kommande resa., det funkade inte på webben, vilket i och för sig var en nyhet, tidigare fick man alltid skicka mail om detta men som sagt jag fick inte web-sidan att fungera. Jag var inne på deras supportsida i whatsapp igår men ännu inget svar, dom kanske är stressade i regnet i Bangkok. Jag har gott om tid och får jag inget svar planerar jag att åka till flygplatsen här i Udon Thani och prata direkt med personalen där.
Det funkar att på flygplatsen få assistans men bäst att få det på billjetten då funkar det på alla flygplatser du landar på. Du bokar assistans

Telefonnumret fick du av mig i lördags via länken.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
amydekthai
A
A
Svar
28
Visningar