När åker ni till Thailand nästa gång

,

FB_IMG_1788183414934.webp
När åker ni till Thailand....?

Drygt tre veckor till man får testa. Brukar annars gå med frugan i de vanliga thai köerna vilket brukar vara rätt snabbt. Man har ju sett skräckbilder på när det är så fullt att det inte ryms mera folk pga stopp. I så fall kan nog de vanliga köerna vara ett bra alternativ. Där lär ju köerna ha minskat eftersom e-köerna avlastar mer och mer. Naturligtvis drar de ner på bemanningen i de vanliga köerna men det behövs inte så många för att få det att flyta i thaiköerna.
Passerar man de vanliga köerna när man går till e-köerna? Då ser man kanske vad man ska välja.

Drygt tre veckor till man får testa. Brukar annars gå med frugan i de vanliga thai köerna vilket brukar vara rätt snabbt. Man har ju sett skräckbilder på när det är så fullt att det inte ryms mera folk pga stopp. I så fall kan nog de vanliga köerna vara ett bra alternativ. Där lär ju köerna ha minskat eftersom e-köerna avlastar mer och mer. Naturligtvis drar de ner på bemanningen i de vanliga köerna men det behövs inte så många för att få det att flyta i thaiköerna.
Passerar man de vanliga köerna när man går till e-köerna? Då ser man kanske vad man ska välja.
Också finns det 2 vanliga köer, många gånger det vart fullt i första också jag fortsatt 100m till andra så har det nästan vart att gå rakt igenom.
Alla känner inte till att finns 2 utan går in i första bästa från flyget.

Det blir bara jag och sonen denna gången bestämde vi nu.
Condokontrakt är redan skrivet och dom gör klart alla dokument nu och bokar tid hos land office.
Så kommer inte ta flera dagar, samma med Ford dom förbereder allt och bokar tid med köparen så möts vi i deras butik.
Frugan sparar sin flygresa till jul istället, har inte råd att flyga varje månad precis.
1 gång om året max, får dom 3 veckor där för jag jobbar ändå över jul och nyår.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
amydekthai
A
A
Svar
28
Visningar