Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja fy tusan vilket svinaktigt leverne. Och visst har man sett dessa vidriga djurtransporter, det är så att man mår illa. Men våra hundar har det åtminstone bra och blir omhändertagna. Dom är instängda på gården, får mat och vatten och svärmor plockar fästingar dagligen. Och sådana finns det gott om.
Lego dom där metall burarna ska dom bara stå i när dom har kulltingar i magen inte annars när det sen e 1vecka till o föda ska dom stå i en större så att ungarna får plats
Sen Lego så misstänker ja att de va till bilderna som khonta referera till därav mitt svar till honom sen finns det faktiskt många thai som tar bra hand om sina husdjur me de borde även du sett efter så lång tid där nere
Ja de e många som kommer att få problem framöver de drabbar ju inte dom rika så mycke som de kommer att drabba dom redan hårt drabbade jordbrukarna.....
Hej. Någon här som vet om det kommer att bli några problem för flyg till BangKok och likaså om det går att ta sig därifrån upp mot UdonThani med buss.........Kjelle
Uppe i Udon är det inga problem men det är ju frågan om man kommer ut från BangKok. Nu ska jag ju inte dit förän 3 December så får hoppas att det är bätte då
De avbröt alla sändningar tidigare i kväll. Då informerades det om att eventuellt kunde hela BKK alltså även de centrala delarna bli översvämmat mellan 10 cm och 1.5 meter som mest på de värsta ställena inne i staden i fall inte vallarna skulle hålla. Har fått samtal från svågern han kommer eventuellt skicka hit sina döttrar vilket jag skulle tycka vore roligt. Alla gamlingar är redan ut sprida söder och öster.
BKK flygplatsen är fortfarande öppen men Don mung är stängd alla flyg går nu från BKK flygplats och jag tror inte den kommer att stängas de väljer nog att sprida vattnet över andra områden.
Tycker det är konstigt att man inte märker av någon större folk för flyttning hit här upp i Chiang mai. Det har förvisso kommit några från områdena runt Ayutthaya och Nakon savan. Men inte så många som jag trodde skulle komma hit verkar som de sitter och väntar på vattnet skall försvinna. Problemet är bara att det kan ju ta flera veckor eller månader när det gäller BKK där skall det ju pumpas ut.
Känns inte bra att veta att frugans familjehem ligger risigt till och troligen under vatten ännu, fast hon själv är ju i säkerhet söderut.
Återstår och se hur stor skada det blir när vi kan åka runt igen...
Jag lider med alla drabbade och hoppas eländet är över så fort som möjligt även om det verkar kunna pågå ett tag till,min resa ner till hennes bör kunna genomföras utan problem men man följer ju läget varje dag.
Det finns en reservplan som de snart kommer att sätta i verket. Och det är att forsla allt vattnet ifrån Bangkok och dumpa det i Rayong och Baan Phae... Låter ju vettigt då denna ort ligger lite ifrån de viktigare handelsvägarna...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.