Pattaya, ett träsk eller ett "paradis"?????

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"bson " sa:
Glömt putsa glasögonen Manop?
Vem har påstått att Legolas fru inte är en bra kvinna?
Det finns allt en del bra tjejer som av en eller annan anl hamnar i en bar, men Legolas själv spyr ju galla över staden där han träffade sin underbara fru, han borde väl tacka gudarna för Pattis eller tycker du inte Manop?

Tråden handlar om Pattaya. bson akta dig för att dra in familjer eller andra aspekter om våra fruar.

Håll dig till tråden!

Manop

Hatar rikgigt allt skitsnack om Pattaya, ni snackar ner oss som bor här men ha det gött i erat rövhål, håll er undan bara kan va smartast.

"Jonas " sa:
Hatar rikgigt allt skitsnack om Pattaya, ni snackar ner oss som bor här men ha det gött i erat rövhål, håll er undan bara kan va smartast.
Varför tror du eg att Legolas startade den här tråden Jonas?
Du ramlar rätt i fällan, ge han en tryckare istället för att lipa...

"Jonas " sa:
har inlägg som vilar skall godkännas där av min tidigare kommentar.

Frågan är om det är någon mening med att ta in ditt inlägg Jonas :) ska jag redigera det du skrev så blir det inte något sammanhängande för dom dom ska läsa det tyvärr.
Men vill du så lägger jag in ditt inlägg efter att jag har raderat orden som inte är godkända?

Jag lipar inte och jag skäller väl i en annan tråd på annat forum men håll det sakligt och lägg ner lågvattenmärket.

"Jonas " sa:
Jag lipar inte och jag skäller väl i en annan tråd på annat forum men håll det sakligt och lägg ner lågvattenmärket.
Va inte jag som tog upp det, visste inte ens om det innan men tycker det satt som en smäck till TS utan att kasta nån skugga på folks gf.
Även om nu tråden eg va en ren troll tråd för att han hade tråkigt så kan man ju undra varför han har detta hat till Pattya?..

"bson " sa:
Va inte jag som tog upp det, visste inte ens om det innan men tycker det satt som en smäck till TS utan att kasta nån skugga på folks gf.
Även om nu tråden eg va en ren troll tråd för att han hade tråkigt så kan man ju undra varför han har detta hat till Pattya?..

Tja!
Vad tror du? Inte så roligt att möta falanger och inte veta vilka man är buksvågrar med.

Och jag kan förstå för det fins mycket from the bottom line här. Kan säga att det är en hel del som förtjänar en duktig smäll här i rövhålet, men blir så sne allt e inte värdelöst här.

"cumulus " sa:
Det kommer ju en oändlig ström av "dåliga" nyheter ifrån Pattaya, sällan eller aldrig hör man något bra.

Jo, från de få som envetet och bitskt försvarar sitt boende där är ju försvarstal som heter duga!!!

Här är några länkar till nyheter om Pattaya som i alla fall i mina ögon får det att likna mest ett mänskligt träsk.

Police Crack Down Illegal Acts
http://www.pattayadailynews.com/pattaya ... egal-acts/

Road rage in Pattaya Locksmith Pulls Gun at Foreigner
http://www.pattayadailynews.com/pattaya ... foreigner/

A 93-year-old American Disabled Woman Drowns In Sukhumvit Condo Pool
http://www.pattayadailynews.com/pattaya ... ondo-pool/

Sleepy Sattahip Smoker Sets His House On Fire
http://www.pattayadailynews.com/pattaya ... e-on-fire/

Woman Suffocates While Retrieving Pups In Burrow
http://www.pattayadailynews.com/pattaya ... in-burrow/

Så vad tycker ni??

Sade den som inte kommer från Isaan pga att allt saknas , självtillit, stålar , utseende . det enda som inte tycks saknas hos många är "tofflorna "

Legolas kan ju sitta där uppe i sitt träsk samt träffa sina polare på baren i Ingenmansland ;D ;D ;D

"trollet " sa:
Tja!
Vad tror du? Inte så roligt att möta falanger och inte veta vilka man är buksvågrar med.

Tja trollet när jag gänga runt i Sverigw så gjorde det ingwn skillnad om jag kände till buksvågern ellwr ej. Men kanske anorlunda när man pumpar rumpa?

"bson " sa:
Jo jag vet det e mycket han e avis på ;)
Får man inte älska kan man ju hata..

Tja!

Det är ju inte alla här som får en spontan kyss av sin fru eller flickvän, du vet ju att det inte tillhör deras kultur eller hur det nu var::::

Ja det måste ju va en riktig höjdare att åka 5 mil på moppen för att få käka lasagne å prata med en falang.

hahaha!!!

Jag vet inte var jag skall börja. Vilka är ni som skriver jag har läst igenom de flesta trådar här och jag får säga att ett mer lågvattenmärke får man leta efter.

Alltså jag har lång erfarenhet av Thailand, talar Thai osv. Här i detta forum försöker alla att få alla att tro att ni är experter samt alla andra vet inget.

Vad genererar det, jo alla bara kastar skit på alla, alla bara har syrliga kommentarer hela tiden, ert så kallade hatobjekt Legolas (Cumulus) har mer på benen än ni har under era armhålor.

Ni skall veta era platser och kom inte med otidigheter i detta forum för jag genomskådar alla som tror att de är bäst på Thailand. Titta bara på denna tråd, vilka pajaskonster det är, fullständigt korkade inlägg och intelligensbefriade kommentarer.

Forumet är till för att berika oss alla, inte belacka alla andra.

Lyco

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp