Det trista är ju att mina historier som jag berättat från Pattaya absolut inte är några påhitt.
Allt har hänt.
När jag skrev min minnesberättelse ex var allt enbart sanningen.
Det är därför som hela cirkusen mot mig med påhittade anklagelser och annat blir så sorgligt.
Jag vet inte riktigt vad det bottnar i men en anledning är säkert att jag under några år påstod att merparten av gubbarna med thaifrugor hiittat sina partners i barområdena.
Tråkigt att reaktionen har blivit så negativ. Numera har säkert många singelgubbar i Thailand träffat sina frugor på olika dejtingsajter men innan nätet dök upp var det annorlunda.
Givetvis kan man springa ifatt även en vanligt arbetande tjej i Thailand ex på hotel och restauranger men ska man hitta och umgås med en arbetartjej måste man ha kontakter på arbetsplatsen och dom flesta faranger på semestern har ju inte detta.
Så det där med att man träffat frugan på banken eller i kassan på Big C tror jag inte riktigt på.
BTT
Smaken är ju som baken delad . Men höghus och diselavgaser är två saker som inte jag får ihop med paradisaktig.Nu är det dock 4 år sen väl Pattayastranden byggdes ut, var ju precis innan corona och lika fin och paradisaktig än, strandpromenaden är med uppfräschad.
Sen har vi ju flera andra stränder ute på Pratumnak och Wong Amat med...
Och restauranger med riktig mat till bra pris på gångavstånd.