Pattaya vill minska sitt turistberoende.

Hej

Du har nog rätt i att det är relativt ovanligt att det sker öppet, i barerna är nog nästan undantagslöst dom flesta minst 18 år och få under, men redan 17 år är ju olagligt så kunderna kan råka riktigt illa ut även i en beerbar på en turistort.

Men på beach road håller det till många alldeles för unga tjejer och dom brukar ha en skock äldre falanger runt sig, en del av männen har med sig husdjur och annat som dom försöker locka till sig tjejerna med, har sett detta åtskilliga gånger genom åren, brukar sitta där på strandpromenaden och studera folklivet om vi är i Pattaya.

Mvh isan lover

Ja på Coconut bar finns det väl en och annan för ung frilansare men fick för mig att det handlade om bangkoks turistområde?
Du beskrev väl 11/12-åringar som blev för "gamla" vid 15 och det finns kanske på några enstaka ställen nära gränserna, med utländska tjejer, men kan inte komma ihåg att jag sett något åt det hållet i Bkk. Inte någon annanstans heller för den delen men håller man inte på med den smörjan så har man kanske inte ögonen lika öppna, skulle gissa på något japanskt ställe isf men vet inte.

/ SatanG

Har fått frågan om jag vill ha very young fresh girls några gånger när jag promenerat nere vid Patpong. Kanske sett någon 17-åring på någon agogo ibland men kan inte komma på nåt ställe direkt som skulle ha minderåriga mitt bland turisterna. Vad är det för ställe du tänker på?

/ SatanG
Hej
En fråga: hur ser du att en tjej är 17 eller 18?
Som sagt, ställen finns, inget jag outar här, den som söker skall finna eller hur är det talesättet lyder....
Mvh

Hej

Sen finns det ju ställen som är uppbyggda helt på att blåsa utlänningar, tänker då på vissa etablissemang i Bangkok o
Har fått frågan om jag vill ha very young fresh girls några gånger när jag promenerat nere vid Patpong. Kanske sett någon 17-åring på någon agogo ibland men kan inte komma på nåt ställe direkt som skulle ha minderåriga mitt bland turisterna. Vad är det för ställe du tänker på?

/ SatanG
Tror inte ett skit på att detta är vanligt , så många underåriga tvivlar jag man hittar på öppna ställen . Svartklubbar möjligen ,dessa går jag inte till. De det är 20 år i ålderskrav :p , stenhårt överallt även på barer i Udon , ,Bland det första man får höra om är just ålderskravet för att jobba i bar med alkohol

Senast redigerad av en moderator:
Hej
En fråga: hur ser du att en tjej är 17 eller 18?
Som sagt, ställen finns, inget jag outar här, den som söker skall finna eller hur är det talesättet lyder....
Mvh

Kunde lika gärna skrivit 16-17åringar då, det är min egna bedömning. Har vistats rätt många år i nattlivet även om det var många år sedan jag tröttnade på den skiten. Står ju även i tidningar ibland om tillslag främst då med tjejer mellan 15-18.
Som sagt, det finns säkert all möjlig skit om man rotar lite men har själv aldrig sett som du skrev och dessutom mitt bland turisterna därför jag undrar vilket område/ställe detta skulle vara. Att bara påstå att det är så vanligt och på frågan om vart bara får svaret att man hittar om man söker känns lite vagt, det gör det väl i alla länder om man söker tillräckligt.
Att vara orolig för att "outa" det på TS tror jag är onödigt, tror varken den målgruppen finns här samt om det vore så hade de nog redan sökt och funnit eller hur?

/ SatanG

Ja på Coconut bar finns det väl en och annan för ung frilansare men fick för mig att det handlade om bangkoks turistområde?
Du beskrev väl 11/12-åringar som blev för "gamla" vid 15 och det finns kanske på några enstaka ställen nära gränserna, med utländska tjejer, men kan inte komma ihåg att jag sett något åt det hållet i Bkk. Inte någon annanstans heller för den delen men håller man inte på med den smörjan så har man kanske inte ögonen lika öppna, skulle gissa på något japanskt ställe isf men vet inte.

/ SatanG
Hej
Jag märker duskussionen ballar ur, vill bara tydliggöra: de sviniga o sliskiga jag talade om var INTE minderårigt.
Och det jag syftade på skedde i BKK.
Mvh

Kunde lika gärna skrivit 16-17åringar då, det är min egna bedömning. Har vistats rätt många år i nattlivet även om det var många år sedan jag tröttnade på den skiten. Står ju även i tidningar ibland om tillslag främst då med tjejer mellan 15-18.
Som sagt, det finns säkert all möjlig skit om man rotar lite men har själv aldrig sett som du skrev och dessutom mitt bland turisterna därför jag undrar vilket område/ställe detta skulle vara. Att bara påstå att det är så vanligt och på frågan om vart bara får svaret att man hittar om man söker känns lite vagt, det gör det väl i alla länder om man söker tillräckligt.
Att vara orolig för att "outa" det på TS tror jag är onödigt, tror varken den målgruppen finns här samt om det vore så hade de nog redan sökt och funnit eller hur?

/ SatanG
Hej
Ja men då är saken löst, är du intresserad nog att vilja veta var de omtalade ställena ligger då hittar du dem själv om du söker, eftersom du inte hittat dem är du inte intresserad nog...
Jag sa inte de var vanliga, sa att de finns bland turistställe.
Sen om du väljer att tro på andra som berättar om saker som är utanför din radar bestämmer du själv. Jag väljer att inte outa det här med tanke på själva barerna och folket där.
Mvh

Hej
Jag märker duskussionen ballar ur, vill bara tydliggöra: de sviniga o sliskiga jag talade om var INTE minderårigt.
Och det jag syftade på skedde i BKK.
Mvh

Ok, nu är jag inte alls med längre :)
Var är det som du tänker på?
Du behöver inte ge något namn på haket, säg bara området.

/ SatanG

Ok, bra. Har du lust att berätta vad det är för svinigheter som pågår där, bara för att få in mig i matchen alltså?

/ SatanG
"Svinigt och sliskigt" tycker det låter som en rätt du kan hitta på en kinakrog. Typ griskött och sötsur sås. Rätt gott vid rätt tillfälle faktiskt med säkert inte hälsosamt. Törs jag gissa på "china town" eller nä, det jag syftar på är väl någon form av försvenskad variant?

Är det som är bra att vara på samma ställe hela tiden På dom barerna jag varit på i Kata och det är några kan jag säga så aldrig blivit lurad någon gång Är så numera att på alla barer där nere som jag brukar gå på så kan jag med betala dagen efter om jag vill eller sitter på en bara och går iväg till en annan så betalar då jag kommer tillbaka Har även full koll påhur mycket jag dricker så aldrig några problem
Testa att göra samma sak i Patong..
På dom turistigaste bargator i Hua Hin blåser dom folk så mycket dom orkar men finns ställen typ Kata här också.

Hej

Du har nog rätt i att det är relativt ovanligt att det sker öppet, i barerna är nog nästan undantagslöst dom flesta minst 18 år och få under, men redan 17 år är ju olagligt så kunderna kan råka riktigt illa ut även i en beerbar på en turistort.

Men på beach road håller det till många alldeles för unga tjejer och dom brukar ha en skock äldre falanger runt sig, en del av männen har med sig husdjur och annat som dom försöker locka till sig tjejerna med, har sett detta åtskilliga gånger genom åren, brukar sitta där på strandpromenaden och studera folklivet om vi är i Pattaya.

Mvh isan lover
Dom ska va 20 för att få jobba i bar och samma för att ha sex med falang

Möjligt , men intresset hos de flesta verkar finnas , och du käre Stefan verkar väl bevandrad i hur de hälsar :)

Jag har tillbringat några år på Phuket och rört mej mycket till fots på många olika tider och då fick man höra dessa ord när man passerade ute på gatan.

Ja vet ett par svennegubbar som delade på en 200 bahtstant i Udon. Dom står nog fortfarande där i hörnet på soisampan. Den ene e död idag och den andre har ja inte sett på många år...
Men hur illa ställt är det inte då om man sjuker så lågt... ?
5555

Just I Udon ska det väl finnas några ställen där thaisen går för billiga brudar från Laos.
Faranger är nog inte välkomna där.

Frilansare i hörnet på Samphan är alltid på plats på kvällarna och det är ingen högre klass.

Just I Udon ska det väl finnas några ställen där thaisen går för billiga brudar från Laos.

Frilansare i hörnet på Samphan är alltid på plats på kvällarna och det är ingen högre klass.
Naturligtvis är det ju inte förbjudet för farang. Löjligt ju.. Däremot är ju inte kvinnor välkomna på massageställen eller gogo (det fanns en gogo i Udon förr.. inriktad till thai)
Men det är ju av förklarliga skäl.. ungefär som thaimän inte e välkomna in på vissa ställen på Walking Street i Pattaya.
Skummaste gatan e väl soi 7 (fråga mig inte vilken gata.. soi 7 brukar räcka) där e det just skynken hängandes framför dörrar och man funderar på vilket århundrande man har kommit till. Alldeles för många gangsters hängandes där som stirrar på en så nä vågar absolut inte rekommendera nån att prova nånting där.
555

Billiga brudar från laos brukar ju vara karaokehaken ute i bushen om inte annat. Dom brukar rotera runt ute i byarna. Där har ju dock polisen möjlighet till att dra in mycket mutor. Min svenske vän som drev ett sånt med sin fru klarade inte av att betala polisen så dom sålde sitt ställe

Billiga brudar från laos brukar ju vara karaokehaken ute i bushen om inte annat. Dom brukar rotera runt ute i byarna. Där har ju dock polisen möjlighet till att dra in mycket mutor. Min svenske vän som drev ett sånt med sin fru klarade inte av att betala polisen så dom sålde sitt ställe
Att laosbrudar e ett känsligt ämne är därför att de jobbar svart... därav höga mutor till lokala snuten och de göms ute i bushen..

Dom ska va 20 för att få jobba i bar och samma för att ha sex med falang

Hej

Ändå läser man i Pattaya mail att dom griper 16-17 åringar i barerna ibland, själv trodde jag att ålderskravet var 18 år, men det var kanske förr i tiden, 20 år var något nytt för min del.

Mvh isan lover

Att laosbrudar e ett känsligt ämne är därför att de jobbar svart... därav höga mutor till lokala snuten och de göms ute i bushen..

Hej

Gäldre det fortfarande efter ASEAN då man fick en gemensam arbetsmarknad och rätt att vistas i dom länder som ingår i gemenskapen?

Själv tror jag inte det, det är ganska längesedan folk ifrån grannländerna behövde gömma sig tror jag, redan före ASEAN kunde man ju folk i grannländerna besöka varandra t.o.m utan pass, dom utfärdade bara ett dokument direkt vid gränsen.

Men går man tillbaka flera årtionden så var det olagligt för t.ex folk ifrån Laos att vistas i Thailand och då smugglade man över tjejer på kvällen med båt över Mekongfloden, dessa sålde sedan sex på bordeller och hotell, sen transporterades dom tillbaka framåt morgonen igen.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Tillbaka
Topp