Pattaya

Hittade på top mart :)
Är det första gången du är i Thailand?
Låter nästan så, Big-C eller Lotus borde ju vara det naturliga förstavalet istället för att flänga runt halva stan för att leta.
Behöver du något annat i Barnväg finns det säkerligen på Big-C innan du åker runt halva stan nästa gång.
Barnavdelningen på Big-C Pattaya Klang ligger i övre högra hörnet om du står vid kassorna vänd in mot butiken.

It has long been rumored that there is an EEC plan to knock down Walking Street and replace it by a family-friendly recreational center and business park. That would be part of city hall’s neo (new) Pattaya initiative to encourage the resort to change its sex-dominated image. However, the boom in post-covid tourist arrivals has put such notions on the back burner as profits surge and lobbyists argue for an extension of drinking hours to 4 a.m.

In any case, some pundits argue that Pattaya already is less dependent on the sex dollar with regular promotions of sports, music and family entertainment. Central areas of the city have been demolished to make way for five star hotels, luxurious condominiums and allied in-house features such as classy restaurants and western-style discos. Walking Street motorbike taximan Suraphan Kamrudee said, “I don’t think anybody will knock down Walking Street. In 10 years’ time, it will still be a reminder of what Pattaya used to be like.”

It has long been rumored that there is an EEC plan to knock down Walking Street and replace it by a family-friendly recreational center and business park. That would be part of city hall’s neo (new) Pattaya initiative to encourage the resort to change its sex-dominated image. However, the boom in post-covid tourist arrivals has put such notions on the back burner as profits surge and lobbyists argue for an extension of drinking hours to 4 a.m.

In any case, some pundits argue that Pattaya already is less dependent on the sex dollar with regular promotions of sports, music and family entertainment. Central areas of the city have been demolished to make way for five star hotels, luxurious condominiums and allied in-house features such as classy restaurants and western-style discos. Walking Street motorbike taximan Suraphan Kamrudee said, “I don’t think anybody will knock down Walking Street. In 10 years’ time, it will still be a reminder of what Pattaya used to be like.”

Vilket bullshit!!

Kommer alltid att finnas sex att köpa oavsett vad som nu läggs ner eller byggs om.

BTT

Faktum att det finns flera alternativa gator för denna typ av turism. De vill bara åt den värdefulla marken vid havet. Flesta turister är thailändare från Bangkok. Det är tex totalt kaos när det är nåt evenemang i Stan.

Nej inte alls men du skulle ju lägga in bild på Ya och du som studerat thailändsk sjukvård borde väl veta med din erfarenhet och kunskap att ya betyder medicin på thailändska.

Så kom igen med bilden nu för det kan ju inte ta 2 veckor att lägga in en bild.
Den har vi ju sett tidigare, ser ut som om det är en tonåring , vilket det säkert är, stackars flicka. Säkerligen störd för livet

Den har vi ju sett tidigare, ser ut som om det är en tonåring , vilket det säkert är, stackars flicka. Säkerligen störd för livet
Måste hitta fotot först. Hade det i garderoben för en vecka sedan men nu hittar jag inte det.
Kanske Berit som kastat det.
Synd i så fall. Ya var min första stora kärlek bland barerna i Pattaya trots att hon inte kunde ett ord engelska. Min allra första stora kärlek mötte jag på statens skola för vuxna i Norrköping. Hon hette Åse Berglund och liknade en ung Greta Garbo.Tyvärr bodde vi för långt ifrån varandra.
Ya var nog enbart en fyllekärlek nån form av kompensation för en socialt missanpassad individ dom jag var i yngre dagar. Alla mina kärlekar i Pattaya var nog egentligen det. En kontaktstörd individ som plötsligt lätt fick kontakt.
Jag vågade aldrig flirta med tjejer innan jag hamnade i Pattaya i 30 års åldern.
BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp