Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nej för böveln här saltas inget bara i Umeå inte på landsbyggden, Var in till Umeå idag, hämta frun handla, där var det lite mera snö
som Norrlandsby skrev, snörök inge kul, behövs inte så mycke kallsnö sen blir det besvärligt
Nej för böveln här saltas inget bara i Umeå inte på landsbyggden, Var in till Umeå idag, hämta frun handla, där var det lite mera snö
som Norrlandsby skrev, snörök inge kul, behövs inte så mycke kallsnö sen blir det besvärligt
Jag hämtade frun från jobbet. Det verkade som att även västerbottningarna var helt värdelösa på att köra.
Man måste nog längre norrut eller till inlandet om man ska hitta folk som kan köra bil.
Jag hämtade frun från jobbet. Det verkade som att även västerbottningarna var helt värdelösa på att köra.
Man måste nog längre norrut eller till inlandet om man ska hitta folk som kan köra bil.
Märkte inget av det alla körde skit bra kanske du som inte kan köra. Inlands bor kan köra när det är skit mycke snö
men i trafik med mycke bilar har dom inte varit med om, Mycke snö, spade det klarar inlandsbor, Sen en porsche
i snö ishalka håll dej hemma Huva
Han är inte världsmästare på att köra bil, Ok det behöver man inte vara bara man kan köra bil enligt väglaget
Sen ha en bil som funkar bra i på snö och is, En porsche med breda däck glider bara ovanpå snö,is, värdelös
Han är inte världsmästare på att köra bil, Ok det behöver man inte vara bara man kan köra bil enligt väglaget
Sen ha en bil som funkar bra i på snö och is, En porsche med breda däck glider bara ovanpå snö,is, värdelös
Märkte inget av det alla körde skit bra kanske du som inte kan köra. Inlands bor kan köra när det är skit mycke snö
men i trafik med mycke bilar har dom inte varit med om, Mycke snö, spade det klarar inlandsbor, Sen en porsche
i snö ishalka håll dej hemma Huva
Det var ju inte jag som låg i diket eller knappt hade styrfart. Inga större problem med varken väglag eller väder för min del.
Helt vanlig vinterdag och folk verkade ha problem utan dess like.
Bor det bara sörlänningar i Umeå?
Jag kan köra bil, jag kan sladda med en bakhjulsdriven bil i timmar, lärde mig när jag bodde i inlandet. Västerbottningarna kan köra bil bättre än någon annan för att vi har långa vintrar och inte så öde som Norrbotten. Kanske felet ligger hos dig 5555
Nu Boa , kan jag faktiskt inte hålla med dig, jag trodde precis som du innan jag en lördagmorgon upptäckte att en av jaktdeltagarna för dagen körde en Porsche, i December månad med massor med snö, en helt vanlig Porshe. Han påstod att den var helt suverän på vintern. Nu vet jag att många påstår samma sak, det finns även reportage om just Porsche som vinterbil . Om sen Andrej den ruskiga är ruskigt bra eller ruskigt bra bilförare eller kanske duktig i käften när det gäller att köra vet jag ej , att han liksom jag kan allt är ju inte helt osannolikt
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.