Pattaya

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nej för fan Wanpen ge inte upp nu de e helt okey att tanten din e inne på din avatar o skriver tycker ja personligen

glimten66 :wai:

Denna tråden spårade ut rätt tidigt. Jag och bl.a rosen bad om lite hotelltips, rosen fick ett riktigt dåligt tips på en lady boy bar när han bad om lite lyx.
http://www.pookswanhouse.com/Pookbar.html

På ett sätt skiter jag i också vem som är bakom nicken, men tycker ändå att det är mer reko att utav er att säga om det är frun eller Wanpen som står för inlägget. Som jag skrev innan, det blir mindre missuppfattningar då.
Jag tycker också att allas våra olikheter på ett forum är ju bara bra, hur skulle det vara om alla vore stöpta i samma form, skittråkigt förmodligen. Man kan ju vara en hel familj bakom ett nick, men till vilken nytta?

"Kycklingen " sa:
Denna tråden spårade ut rätt tidigt. Jag och bl.a rosen bad om lite hotelltips, rosen fick ett riktigt dåligt tips på en lady boy bar när han bad om lite lyx.

På ett sätt skiter jag i också vem som är bakom nicken, men tycker ändå att det är mer reko att utav er att säga om det är frun eller Wanpen som står för inlägget. Som jag skrev innan, det blir mindre missuppfattningar då.
Jag tycker också att allas våra olikheter på ett forum är ju bara bra, hur skulle det vara om alla vore stöpta i samma form, skittråkigt förmodligen. Man kan ju vara en hel familj bakom ett nick, men till vilken nytta?
Nu är jag helt :offtopic: men måste fråga, vad ska man med lady boys till :-\

"glimten66 " sa:
Nej för fan Wanpen ge inte upp nu de e helt okey att tanten din e inne på din avatar o skriver tycker ja personligen

glimten66 :wai:

GE INTE UPP! och nu fortsätter vi Pattaya ämne.. :wai:

"Kycklingen " sa:
Tack Rolf. Du är tankeläsare, jag satt och kollade på den hemsidan för en stund sen. Det ser trevligt ut där. :)
Det är ju fan att man aldrig får va först ;D Det ser riktigt mysigt ut, skulle passa mej om jag skulle dit

Den hemsidan såg riktigt bra ut, ska kolla upp lite lite andra tips också. Tack än så länge.

"Kycklingen " sa:
Då ber jag om ursäkt, jag trodde det var flera nick bakom inläggen eftersom ibland är dom fullt begripliga men ibland inte. Tycker fortfarande att tipset du gav rosen66 var både taskigt och riktigt dåligt. Vill du radera eller flytta det som inte har med Pattaya att göra så gör vi det.

Jag har inte varit taskig mot rosen66, har varit
på de hotellet 4-5 gånger, och de är ett
bra hotell, är ett 5 våningshotell med
en bar på utsidan mot gatan, tar ca 5min
så är man nere vid stranden, och de är
ett vanligt hotell och inget annat

"Kycklingen " sa:
rosen66 ville ha ett lyxhotel, detta du rekomenderade är fortfarande ett lady boy ställe.

Jag vet ej vad du svamlar om, detta ställe har då
jag inte besökt, tycker att de hotellet jag har
bott på är inte 5 +, men en 3:a i alla fall
för dom slantarna.
Fast jag ingår i CM teamet så skulle inte jag
besöka något sådant ställe och inte ha
några inlägg heller om något sådant

Jag ingår i CM-teamet, och visst kan jag spåra ur trådar iland. Men jag håller med legolas helt och fullt, jag och många andra älskar att tjata med kompisar här och vi har en vänskaplig ton. Visst kan vi hålla oss strikt till trådens ämne, men hur tråkigt hade det inte blivit? För det mesta återgår inläggen till ursprungsämnet efter ett tag, och vill man inte läsa det övriga tjatet så är det ju bara att scrolla förbi.

"Wanpen " sa:
Har ett med pool inom och utomhus
i kroppen, tar 600 bath per dag,
rumservice + 200/dag
hotellet heter om jag stavar rätt
Pook Bar

Det är knappt jag orkar tjata längre. Men om du tycker att jag svamlar så tycker jag att du svamlar mer. Du har själv skrivit detta. Pook bar. Jag googlade på vad det var för ställe och det kom upp en lady boy sida.

Vad gör ni i Pattaya egentligen? Det var väl ett ställe som växte upp under Vietnamkriget med amerikanska soldater on leave som huvudsponsorer. Fy tusan vilket ställe. Jag har varit där en gång i mitt liv, Tanten var med vi åkte buss från Bangkok, kom dit klockan 3 på eftermiddagen och tog första buss på morgonen, klockan 7:30 tillbaka till Bangkok. Hon har, liksom jag aldrig varit i Pattaya tidigare heller.
Heter inte baren Pöök bar?

"Hansui " sa:
Vad gör ni i Pattaya egentligen? Det var väl ett ställe som växte upp under Vietnamkriget med amerikanska soldater on leave som huvudsponsorer. Fy tusan vilket ställe. Jag har varit där en gång i mitt liv, Tanten var med vi åkte buss från Bangkok, kom dit klockan 3 på eftermiddagen och tog första buss på morgonen, klockan 7:30 tillbaka till Bangkok. Hon har, liksom jag aldrig varit i Pattaya tidigare heller.

Äntligen någon som fattat. Hur en någolunda funtad människa kan välja pattaya som resmål övergår all reson.. Stan består ju för fan bara av pedofiler och P.R.O: are. OOps.. jag glömde ju alla finniga första-gången-i-thailand-resenärer.

"Hansui " sa:

Efetrsom din frus religion inte acepterade min avatar på ett forum som hon inte är medlem i så förstår jag att hon inte tyckte om Pattaya, och du hade väl kopplet på dej så det var bara att lyda. voff voff

"legolas " sa:
Håller med kycklingen här, gazton bryr jag mig inte om.
Hansui, jag tror du har missat mycket i denna värld med den konstiga inställningen. Angående Pattaya/Jomtien så är säkert din historiebeskrivning helt korrekt, men det är det enda var så säker.

Du vet absolut ingenting om stället och du har inte den minsta kläm på fördelningen mellan vanliga normala expats och onormala äckel som t.ex. pedofiler. Det finns en oändlig variation av allting här, där finns precis allting för de mest olika människor, och stan bebos också av samma variation av människor som av nöjen.

Jag tror Hansui att ditt Kina-boende säkert är kanon, INTE,,,, och att du har ett stort socialt liv där.... men tvivlar du på det, så flytta till Pattaya/Jomtien, så kommer du att ha vänner och bekanta som gör livet mycket enklare att leva...

Gazton, jag säger bara... forsätt du att sitta på den enda gata som du trafikerar och hiva dina öl.... skitkul......

Ja med dina enorma erfarenheter av Thailand så har du givetvis alltid rätt. Jag håller med , Pattaya är Thailands bästa partyställe.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp