Platsannons pattaya dansbar

Hade inte dessa barer funnits så hade väl knappast detta forumet existerat :D
Jag har varit minst 50 gånger i Thailand, på både långa och korta besök. Har bara varit två gånger på barer som hade livemusik i hela mitt liv och de hade inga kvinnor till salu. Det var bara rena rama bar inget koppleri förekom. Tror inte på din påstående helt enkelt.

Det här är en rekryteringsannons för Desire Bar på Soi 6 i Pattaya.
Översättning
Vi söker personal!!
Till många av våra barer.
Lön och ersättning
Fast månadslön eller provisionsbaserad lön.
Grundlön: 20 000–27 000 baht/månad.
80 baht per kunddrink (utbetalas varje dag).
4 lediga dagar per månad (kan sparas).
Garanti de första 10 dagarna: 14 000 baht.
Om du kommer tillbaka inom 3 dagar höjs garantin till 15 000 baht.
Om baren säljer 80 kunddrinkar får du fortsatt 80 baht per drink.
Boende
Gratis boende finns.
Luftkonditionering, säng, garderob, varmvatten.
Gratis vatten, el och Wi-Fi.
2–4 personer per rum.
Ingen kostnad.
Krav
Endast thailändska kvinnor (thailändskt ID-kort krävs).
Ålder 18–35 år.
Smal, normal eller lite fylligare kroppstyp accepteras.
Arbetstid 15:00–01:30.
Inkomst
Lön + drinkprovision + kommission + bonus + dricks.
Uppges ge en genomsnittlig månadsinkomst på 50 000–100 000+ baht.

Screenshot_20260723_074234_Gallery.webp

Låter lite för bra för att vara sant.

Det är ju inte direkt bankkmrerer dom söker.

BTT

Fy fan vad ledsen man blir det är rena människohandeln. Är det frivilligt är det deras val men att någon tvingas till det som enda utväg för att överleva då är det människohandel.
Thailand har låg arbetslöshet och måste importera arbetskraft från grannländerna.
Så ingen som tvingas in men med möjligheten att tjäna dom pengar så lockas nog många in för dom pengarna tjänar du inte på en fabrik i Thailand.

Låter lite för bra för att vara sant.

Det är ju inte direkt bankkmrerer dom söker.

BTT
Frågade en thaitjej en gång och hon sa att hon tjänade som det står i den annonsen, hon behövde inte gå med någon kund för hon tjänade tillräckligt.
Om dom bara fått 15.000-20.000 baht hade dom lika gjärna kunnat tagit ett jobb på en fabrik.

Jag har varit minst 50 gånger i Thailand, på både långa och korta besök. Har bara varit två gånger på barer som hade livemusik i hela mitt liv och de hade inga kvinnor till salu. Det var bara rena rama bar inget koppleri förekom. Tror inte på din påstående helt enkelt.
Hur vet du att det inte fanns kvinnor som erbjöd tjänster? Har du verkligen erfarenhet nog att bedöma det? Det är nämligen vanligare än man tror.

Frågade en thaitjej en gång och hon sa att hon tjänade som det står i den annonsen, hon behövde inte gå med någon kund för hon tjänade tillräckligt.
Om dom bara fått 15.000-20.000 baht hade dom lika gjärna kunnat tagit ett jobb på en fabrik.
På fabriken tjänar dom 15-20k varje månad och inte bara någon gång ibland. Det är inte så lukrativt som många tycks tro.

Hur vet du att det inte fanns kvinnor som erbjöd tjänster? Har du verkligen erfarenhet nog att bedöma det? Det är nämligen vanligare än man tror.
Min skjorta brukar kosta minst 500 kr och jag går aldrig med shorts och tofflor på en bar. Mitt utseende visar att jag inte är från Thailand och att jag har råd att köpa baren om jag vill. Så om det fanns sådana tjänster skulle de väl erbjuda det 555.

Min skjorta brukar kosta minst 500 kr och jag går aldrig med shorts och tofflor på en bar. Mitt utseende visar att jag inte är från Thailand och att jag har råd att köpa baren om jag vill. Så om det fanns sådana tjänster skulle de väl erbjuda det 555.
Oj :eek:
Kunna köpa baren! Nu blir jag jättejättejätteimponerad!

Vilken riktig man du är.......

Själv är jag så omanlig att jag haft shorts och flip flops (tom en skjorta under 500 bagare) på mig många gånger när jag tagit en öl eller 2 i Thailand.
Men det är jag det:afro:

Oj :eek:
Kunna köpa baren! Nu blir jag jättejättejätteimponerad!

Vilken riktig man du är.......

Själv är jag så omanlig att jag haft shorts och flip flops (tom en skjorta under 500 bagare) på mig många gånger när jag tagit en öl eller 2 i Thailand.
Men det är jag det:afro:
Ditt svar är inte relevant. Jag pratade med nam Falang om att bli erbjuden vissa tjänster, jag är inte här för att imponera på dig.

Förstod att mitt första antagande var rätt. Visar ditt utseende att du har råd att köpa baren? Tror du att det är så dom betraktar dig?
Snacka om naiv. Vill du få lite bättre förståelse för hur det funkar i verkligheten så krävs nog fler än två besök.

Ditt svar är inte relevant. Jag pratade med nam Falang om att bli erbjuden vissa tjänster, jag är inte här för att imponera på dig.
Men skjorta för 500 spänn? Att du vågar?
Rånrisken måste ju vara enorm.

Det kanske inte var meningen, men jag blev jätteimponerad av din plånbok och dyra kläder. Jag förstår inte att du fick vara ifred även från de icke arbetande tjejerna.

Wow, alltså:eek:

Jag brukar springa runt i reklam T-shirts som jag fått gratis. Äkta trash med andra ord.
Same same. Gärna halvbillig kopia.

Förutom i Bkk på en del ställen där det passar med lite fancy, då åker byxor och skor på. Kanske en 350 spänns skjorta, men den är iaf skräddarsydd.

Typ kostym på en strandbar går bort för mig iaf. Lite mr Bean över det.... :beer:

Hade inte dessa barer funnits så hade väl knappast detta forumet existerat :D
Säkert sant, desto mer tragiskt. Om merparten av forumets medlemmar torskar? Men det förklarar ju en hel del.......
Absolut inte en torsk. Har aldrig varit och har faktiskt aldrig behövt. Det har alltid varit gratis.
Ja, om man inte räknar ett par äktenskap som både nådde över 15 år. Och idag är jag mer försörjd än jag försörjer min absolut underbara fru. Något mer du undrar ?

Senast ändrad:
Säkert sant, desto mer tragiskt. Om merparten av forumets medlemmar torskar? Men det förklarar ju en hel del.......

Absolut inte en torsk. Har aldrig varit och har faktiskt aldrig behövt. Det har alltid varit gratis.
Ja, om man inte räknar ett par äktenskap som både nådde över 15 år. Och idag är jag mer försörjd än jag försörjer min absolut underbara fru. Något mer du undrar ?

Nä undrar inget speciellt men detta med torskande i Thailand blir ofta i gråzonen. Har funderat en del genom åren. En av mina polare, boendes i Jomtien, tar sällan bartjejer men det händer det också ibland. Inte för att han inte kan få andra utan mer för enkelheten. Han väljer dom visserligen med omsorg om man nu kan kalla det så.

Tycker inte det är fel men samtidigt inte rätt heller. Är kluven i frågan helt enkelt.

Den första tjejen jag träffade i Thailand. Inte första tjejen men första thailändska som jag hade samkväm med. Hon jobbade på en bar, där jag träffade henne. Då fattade jag inte att man kunde köpa ut tjejer utan jag frågade snällt när hon slutade. Polarn fick ge mig en snabbkurs för jag fattade verkligen inte vad det handlade om. Denna tjej var dessutom inte utmanande klädd som en del andra tjejer i samma bar.

Hur som helst så umgicks vi och hade mycket trevligt. Hon ville aldrig ha pengar av mig men jag sköt till henne pengar ändå. Hon fick ju ingen lön från baren då hon umgicks med mig dygnet runt i två veckor. Automatiskt blev jag ju då en torsk :unsure:

Nä undrar inget speciellt men detta med torskande i Thailand blir ofta i gråzonen. Har funderat en del genom åren. En av mina polare, boendes i Jomtien, tar sällan bartjejer men det händer det också ibland. Inte för att han inte kan få andra utan mer för enkelheten. Han väljer dom visserligen med omsorg om man nu kan kalla det så.

Tycker inte det är fel men samtidigt inte rätt heller. Är kluven i frågan helt enkelt.

Den första tjejen jag träffade i Thailand. Inte första tjejen men första thailändska som jag hade samkväm med. Hon jobbade på en bar, där jag träffade henne. Då fattade jag inte att man kunde köpa ut tjejer utan jag frågade snällt när hon slutade. Polarn fick ge mig en snabbkurs för jag fattade verkligen inte vad det handlade om. Denna tjej var dessutom inte utmanande klädd som en del andra tjejer i samma bar.

Hur som helst så umgicks vi och hade mycket trevligt. Hon ville aldrig ha pengar av mig men jag sköt till henne pengar ändå. Hon fick ju ingen lön från baren då hon umgicks med mig dygnet runt i två veckor. Automatiskt blev jag ju då en torsk :unsure:
Är ju absolut bara du som kan svara på det, eller hur?

Det finns så många män som gifter sig med FD-bartjejer, och det har funkat bra under hela livet. Och trogenheten bland tjejerna är absolut större än bland männen.
Det som är mest störande i dessa äktenskap är andra som har sin åsikt och inte kan släppa sina egna erfarenheter.

Men gubbar med singalinne (ironi med sanning) och tron på att vara en handsome man har jag lite svårt för.
Frågan är om de ljuger mer för tjejerna eller för sig själva??

Om man skulle gå på averkade KK eller one night stand ligger många Svedala-töser långt före Lila Noi som hamnade i baren på grund av en ekonomisk realitet de föddes i..........

Liknande trådar

Tillbaka
Topp