Skrämmande program om "Svenska läkare"

A

Anonym

Gäst
Till Er som söker vård i Sverige , Tittar just nu på programmet "KALLA FAKTA"

Utländska läkare som erbetar i Sverige på stora sjukhus är ofta EJ läkare , de har fått jobbet på falska
förfalskade läkarlegitimationer , Socialstyrelsen har NOLL koll på detta , Tillex en läkare från ett Afrikanskt land arbetatde i fyra år utan att vara läkare , bara ett exempel , detta gäller även utländka sjukskjöterskor .
Var på er vakt om ni söker vård i Sverige ...... massor med patienter har blivit felbehandlade av falska läkare

Polisen i Thailand hade stängt ner en "klinik" och tanterna och gubbarna va mycket missnöjda med detta. "Läkaren" behandlade de flesta krämpor där och patienterna gick där ifrån mycket friskare än när de kom...

Behandlingen gick ut på att man tog en hel eller halv kyckling och dränkte in den i kaustiksoda och sedan lade på stället patienten hade ont i några timmar. Kycklingen "sög" således ut allt det onda ur patienten och in i kycklingen.
Kanske det va en ond ande som gjorde att patienten hade ont. Patienter kom och fick hjälp i alla fall, uppemot ett 100-tal om dagen.

Kanske något man skulle testa själv då svensk sjukvård antingen har fullbelagt eller bara ignorerar en?

Svensjukvård idag är hekass , har förökt att få en allmänn koll nu i snart tre månader ,men icke ,är du frisk?
Då har vi tyvärr inte någon tid till dig

Det är väl bra att de prioriterar sjuka? Och du är ju trots allt troligtvis en av Sveriges friskaste pensionärer just nu. ;)

Gjorde helkoll på Bangkokhospital, gör nöjd, helst om resultatet stämde för då var jag frisk som en nötkärna ;)

Det är väl bra att de prioriterar sjuka? Och du är ju trots allt troligtvis en av Sveriges friskaste pensionärer just nu. ;)
Ett mycket typiskt svar från dig suriya, jag har väl rätt till de sociala förmånerma precis som alla andra skattebetalare .. men du har väl nåt PK svar på det också ;)

Den Svenska modellen kan Lövfen kasta i runda arkivet , rent löjeväckande .....

Ett mycket typiskt svar från dig suriya, jag har väl rätt till de sociala förmånerma precis som alla andra skattebetalare .. men du har väl nåt PK svar på det också ;)
Det är viktigt att förebygga sjukdomar och därför är en helkoll en bra investering även för den svenska sjukvården men det gäller kanske bara asylsökande som får denna koll helt gratis på skattebetalarnas bekostnad

Och vad betalar man för det , och vad tar de för prover ??
Det ingick 2 hälsoundersökningar under 3 år på det rabattkortet jag köpte där.
Det betalade jag 13.000 för men ingår massa annat som tandrengöring och tandröngen 1 gng sen massa rabatter.
Den hälsotestesten i mitten superior heart 9100b gjorde jag ingick i mitt rabattkort.
Screenshot_20160714-141336.png
Screenshot_20160714-141330.png
Screenshot_20160714-141323.png

Polisen i Thailand hade stängt ner en "klinik" och tanterna och gubbarna va mycket missnöjda med detta. "Läkaren" behandlade de flesta krämpor där och patienterna gick där ifrån mycket friskare än när de kom...

Behandlingen gick ut på att man tog en hel eller halv kyckling och dränkte in den i kaustiksoda och sedan lade på stället patienten hade ont i några timmar. Kycklingen "sög" således ut allt det onda ur patienten och in i kycklingen.
Kanske det va en ond ande som gjorde att patienten hade ont. Patienter kom och fick hjälp i alla fall, uppemot ett 100-tal om dagen.

Kanske något man skulle testa själv då svensk sjukvård antingen har fullbelagt eller bara ignorerar en?
finns många ex. på att tro på med. kan vara mycket läkande.

Saknar bland det viktigaste för en man ,nämligen PSA( Prostaglandiner)
Någonting som jag absolut vill ha och även du borde vara intresserad av i preventivt syfte ..

Det är viktigt att förebygga sjukdomar och därför är en helkoll en bra investering även för den svenska sjukvården men det gäller kanske bara asylsökande som får denna koll helt gratis på skattebetalarnas bekostnad

Dessutom i stort sett 80% av dessa kvinnor gravida ,, ojojoj.... Katastrof för den Svenska sjukvården

Hur klarade du egentligen av nr 1 :):):):):):):)
Jag sitter ju inte mycket still är ju i rörelse hela tiden också jobbar jag ju.
Fick först gå och sen jogga på ett löpband i 15 minuter med massa elektroder kopplade på mig som mätte hjärtslag och puls samt en blodtrycksmätare. ;) :D

Jag sitter ju inte mycket still är ju i rörelse hela tiden också jobbar jag ju.
Fick först gå och sen jogga på ett löpband i 15 minuter med massa elektroder kopplade på mig som mätte hjärtslag och puls samt en blodtrycksmätare. ;) :D
Skojar med dig Jonas :)

Antog nästan att du skulle missförstå det. ;) Hur skulle du se på det omvända? Om du som sjuk får vänta på friska och även hypokondriker?

Ok , jag misssförstår ingenting av vad som nu händer i Sverige , de flesta PK människor gillar ju att lita på vad SVT visar , då tycker jag man skall ta åt sig vad som nu sista veckan har framförsts av SVT . Svenska kvinnor som skall föda inom ett par dagar kan tillex inte tas in pga av överbelastning på förlossningsklinikerna , och inte är det Svenska bilvande mödrar som är i majoritet med våra 1,5 barn /förhållande ... Spädbarn dör i magen innan födseln eller pga av att komplicerade förlossningar måste ske i hemmet utan läkare /barnmorskor , Falska läkare från bla menaländer som tillåts arbeta och felbehandla under flera år .. Detta är vad Sveriges "Sverigemodell " innebär , det som sittande skitregering skryter om ..
Att folk som jobbat arselet av sig hela sitt liv inte kan få en hälsoundersökning eller ens beställa en tid för detsamma är för DJÄVLIGT !! Detta är stor del pga att ingen inom vården vågar säga emot PK folket och låta oss "vanliga" ingå i den normala vårdkön, utan man låter då vissa klientel gå före alla andra i sin rädsla att bli kallad rasist ..
Kalla fakta är ett bra program som inte faller för frestelsen att ljuga för Svenska folket om hur samhället ser ut idag ...

Liknande trådar

J
Svar
0
Visningar
1 K
Johann Bergstrand
J

Tillbaka
Topp